Els tiradors del Club Tir Precisió de Manresa van completar dissabte una bona participació a l'Interclubs F-Class R 100m que es va disputar al Club de Tir Esportiu d'Osona, amb tiradors dels clubs de Mataró, Sabadell, Barcelona, Terrassa, i Granollers, a banda de Manresa.
Mercè Mas va quedar primera classificada, i Olga Puig, quarta. El Club de Tir Precisió de Manresa va finalitzar primer amb la participació de Mercè Mas, Olga Puig i Anna Herrera.
Mercè Mas s'imposa en l'Interclubs F-Class R 100m d'Osona
Esports
El Club Tir Precisió també va guanyar la classificació per equips
ARA A PORTADA
-
Societat El Govern compra el Bloc 8, símbol de la lluita pel dret a l'habitatge a Manresa Pau Espí Solé
-
-
Cultura i Mitjans Els Gegants de Viserta de Monistrol participen a la Postal de Gegants de Les Santes de Mataró Pere Fontanals
-
-
Esports La Grada d'Animació crea una plataforma per compartir cotxe als desplaçaments del Kids&Us Manresa Pere Fontanals
Publicat el
08 d’abril de 2019 a
les 20:53
Actualitzat el
08 d’abril de 2019 a les
20:55
Et pot interessar
-
Esports
El CN Manresa tanca la temporada amb diverses finals B al Circuit Català de Trofeus
-
Esports
El CE Manresa incorpora el migcampista Dani Ferrer, fill del «Txapi», procedent de l'Europa B
-
Esports
El CE Manresa empata sense gols al camp del Reus FC Reddis en un duel molt igualat
-
Esports
Hugo Benítez accelera la seva recuperació de cara a proper curs
-
Esports
El CE Manresa cau per la mínima davant el CE Sabadell en el primer amistós de pretemporada
-
Esports
El Manresa CBF reforça la plantilla amb set fitxatges per somiar a l'LF2
