La manresana Mercè Rosich ha perdut aquest dissabte les eleccions a la presidència de la Federació Catalana d'Atletisme per només un vot, 37-36, contra el president actual de l'entitat, Joan Villuendas, que ha renovat el càrrec.
Rosich, que va deixar la presidència del Club Atlètic Manresa el desembre passat per optar a aquest càrrec, va perdre per un vot en l'assemblea de la federació que va aplegar la representació de 80 clubs, tot i que n'hi van faltar.
ARA A PORTADA
-
Política La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa Pere Fontanals
-
Societat Un poll d'aufrany és anellat per tercer any consecutiu a Sant Llorenç del Munt i l'Obac Pere Fontanals
-
Societat Mor el conductor d'un cotxe en sortir de la via a la C-37z a Manresa Neus Climent / Agències
-
Economia De 190.000 a 475.000 euros sense posar-hi ni un totxo: el «negoci» de l'habitatge al cor de Manresa Pere Fontanals
-
Esports Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips Pere Fontanals
Publicat el
18 de març de 2018 a
les 11:09
Actualitzat el
18 de març de 2018 a les
11:11
Et pot interessar
-
Esports
El Kids&Us Manresa ja té definida la pretemporada 2026-27
-
Esports
Sant Fruitós recupera les activitats físiques per a la gent gran amb l'inici del curs
-
Esports
Els germans Sanllehí de Santpedor tanquen l'estiu de trial amb dos podis mundials
-
Esports
El CE Manresa s'emporta el Trofeu Vila de Gràcia després d'una tanda de penals agònica
-
Esports
El CE Manresa afrontarà a Gràcia el sisè partit de pretemporada contra l'Europa
-
Esports
El Kids&Us Manresa completa el protocol integral d'avaluació mèdica i funcional
