La manresana Mercè Rosich ha perdut aquest dissabte les eleccions a la presidència de la Federació Catalana d'Atletisme per només un vot, 37-36, contra el president actual de l'entitat, Joan Villuendas, que ha renovat el càrrec.
Rosich, que va deixar la presidència del Club Atlètic Manresa el desembre passat per optar a aquest càrrec, va perdre per un vot en l'assemblea de la federació que va aplegar la representació de 80 clubs, tot i que n'hi van faltar.
ARA A PORTADA
-
Societat La planta de reciclatge d'Artés continuarà cremant hores i els Bombers volen evitar revifalles Redacció
-
Successos Sant Vicenç i el Pont tanquen els accessos al medi natural pel risc extrem d'incendi Redacció
-
Societat Els Bombers inicien el divendres sense incendis actius, però temen noves revifades Neus Climent | Marc Orts i Cussó
-
-
Publicat el
18 de març de 2018 a
les 11:09
Actualitzat el
18 de març de 2018 a les
11:11
Et pot interessar
-
Esports
Els Kids&Us Manresa ja coneix els seus rivals a l'Eurocup
-
Esports
El santpedorenc Arnau Sucarrats competirà al Campionat d'Europa de Cub de Rubik
-
Esports
Una quarantena de karatekes participen en el segon Seminari d'Esport7 Karate JKA Manresa
-
Esports
El Kids&Us Manresa inclou Kao i Eli Brooks al dret de tempteig
-
Esports
El Kids&Us Manresa incorpora el pivot Nick Ongenda
-
Esports
L'Avinent Manresa suma 16 medalles al Campionat de Catalunya màster a Sabadell
