Mercè Rosich dirigint-se als membres del club en el sopar de cloenda de la temporada. Foto: CAM
Divendres es va celebrar el sopar cloenda de la temporada 2010 de Club Atlètic Manresa. Pere Rios i Alba Casanovas van estar guardonats com els millors atletes de l'Entitat en aquesta temporada. Va estar una gala de tres hores on el centenar de presents a la mateixa va gaudir de les millors imatges i vídeos de la temporada que va acompanyar tot l'àpat. Però, la nit va guardar un entranyable moment, quan tota la junta directiva en pes, va fer entrega a MERCÈ ROSICH de la insígnia d'or per tota la tasca duta dins l'Entitat en els seus quaranta anys, des de 1971 on Rosich defensava els colors com a atleta, passant per quan en el 1975 va fundar l'Escola Manresana d'Atletisme, per les dècades del 80 i del 90 en funcions de tècnica, fins arribar a dur les regnes de club en el 2000 fins a dia d'avui, en que l'Entitat s'ha situat en aquest 2010 en una envejable 15ena posició entre tots els clubs de l'estat.
Mercè Rosich rep la insígnia d'or del Club Atlètic
En el sopar de cloenda de la temporada on es van guardonar els millors atletes de l'entitat
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de desembre de 2010 a
les 21:38
Et pot interessar
-
Esports
El CTJ Bages i Moianès suma un or i dos bronzes al Campionat de Catalunya de Kyus
-
Esports
L'Avinent Manresa suma set medalles al Campionat de Catalunya sub18 i sub23
-
Esports
L'Avinent Manresa sub16 es proclama campió de Catalunya de clubs
-
Esports
Gonçalo José Sousa bat el rècord més antic del CAM en els 1.500 metres
-
Esports
Álex Reyes paga la seva clàusula i deixa el Kids&Us Manresa
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
