La fondista de l'Avinent Manresa Meritxell Soler s'ha imposat en la cursa popular de la Cursa dels Nassos sobre una distància de 10 quilòmetres que s'ha disputat aquesta dijous a la tarda a Barcelona amb l'excel·lent registre de 34'11" (mmp). 
Aquests 34'11" signifiquen la millor marca absoluta de l'entitat en 10.000 metres en ruta, alhora que situa l'atleta manresana com a la 10a millor marca catalana de la història en aquesta distància.
En aquesta mateixa cursa, Khalid Kharbouch amb 33'53" i Manel Deli amb 34'44", ambdós atletes de l'Avinent Manresa, també han estat presents en la cursa, l'única sobre 10 quilòmetres en ruta que s'ha disputat a Catalunya en aquest complicat període de Covid.
Tanmateix, la banyolina Esther Guerrero (New Balance Team), entrenada pel manresà Joan Lleonart, ha establert nou rècord de Catalunya en la cursa elit de 5.000 metres en ruta que s'ha disputat també a Barcelona. Guerrero ha estat tercera amb uns brillants 16'03" només superada per les dues germanes Dibaba (Etiòpia). 
							
																					
														
								Meritxell Soler s'imposa en la Cursa dels Nassos popular de Barcelona sobre 10 quilòmetres
L'atleta de l'Avinent Manresa ha marcat 34'11", millor marca absoluta de l'entitat i 10a millor marca catalana de la història
ARA A PORTADA
- 
													El conflicte entre la Festa Major Alternativa de Manresa i Can Jorba arriba al Parlament Pere Fontanals
															 - 
													Mor als 81 anys Francesc Iglesias, exalcalde de Sant Joan de Vilatorrada i expresident del Consell Comarcal del Bages Pere Fontanals
															 - 
													Obres del MACBA insten a reflexionar sobre el paper de l'atzar a la vida en una exposició al Casino Redacció
															 - 
													Docents del Bages exigeixen a Educació mesures urgents per evitar desnonaments d'alumnes Pere Fontanals
															 - 
													El festival Creafest portarà a Manresa la nova generació de creadors de contingut en català Pere Fontanals
															 
Publicat el 31 de desembre de 2020 a les 20:19
										Actualitzat el 31 de desembre de 2020 a les 20:24
									
								Et pot interessar
- 
												
												Esports
												L'Ajuntament de Castellbell amplia el conveni de col·laboració anual amb el Club Esportiu Castellbell
											 - 
												
												Esports
												El Vinya Cross arribarà als deu anys amb 100.000 euros recaptats per a projectes socials
											 - 
												
												Esports
												Quatre judokes del CTJ del Bages i Moianès es classifiquen per al Campionat d'Espanya
											 - 
												
												Esports
												L'Avinent Manresa brilla al català de cros per a clubs amb el títol sub23 i diversos podis
											 - 
												
												Esports
												El doble derby bagenc de Primera Catalana es resol amb un empat i un triomf de la Pirinaica
											 - 
												
												Esports
												El CE Manresa guanya al Can Vidalet amb un doblet d'Aleix Díaz (1-2)
											 
