Sallent va viure divendres passat la 30a edició de la Nit de l'Esportista amb un pavelló ple de gom a gom. Una celebració multitudinària que per aquest 30è aniversari bat el rècord d'assistència amb més de 1.250 persones, uns 650 comensals i unes 600 persones més que es van afegir a l'hora de l'entrega de premis i actuacions.
Els protagonistes de la nit van ser els 202 esportistes i equips guardonats en cada una de les especialitats que van rebre reconeixement per part de l'alcalde de l'Ajuntament de Sallent, David Saldoni, el regidor d'esports, Jonatan Caro, el director del Consell Català de l'Esport, Antoni Reig i el directiu responsable de les comarques centrals de la federació catalana de bàsquet, Fernando Peñarrubia, entre altres autoritats.
Com a millor esportista escolar destaca Jana Camacho Monrós, atleta de l'AE Sallent i guanyadora de la majoria de crosos comarcals disputats. Carla Manzano Fernández, s'endú el reconeixement com a millor esportista infantil femení, atleta del CA Manresa i campiona de Catalunya de salt de perxa. I en la categoria masculina, el guardonat va ser Roger Hinojo, jugador del RCD Espanyol aleví, campions de lliga divisió d’honor.
Com a millor esportista júnior femení, es va reconèixer a Marina Chavarria Espasa, campiona de Catalunya i Espanya juvenil i finalista a la copa del món de salt de trampolí. I en categoria masculina, Joan Garcia Pons, porter cadet del RCD Espanyol.
En categoria veterana femenina la guardonada va ser Eva Inmaculada Fabregat Claret, medalla d'or als jocs Nacionals de trasplantats en 3 km marxa. I com a vetarà masculí, Miquel Peña Pitarch amb grans resultats en maratons i triatlons.
La millor esportista sènior femenina va ser Rosa Navarro Garcia, 1a atleta espanyola en travessar la meta a la marató de Barcelona, campiona per 2n any consecutiu als 26 km de muntanya al desafio calar del rio mundo d'Albacete. I com a sènior masculí, Lluis Ruiz Oller, que va obtenir grans resultats a les curses de muntanya de llarga distància i 13è classificat a la Ultra Trail del Mont Blanc.
El reconeixement al millor equip se'l va emportar el bàsquet sènior B de l'Himesa AE Sallent, ascens a 3a catalana. Per altra banda, es va fer menció honorífica a Gabriel Garcia de La Torre, per la seva gran trajectòria esportiva al capdavant de l'elit espanyola i mundial com a jugador de futbol i ara com entrenador de l'equip juvenil A de F.C. Barcelona. També es va reconèixer a Jordi Galobart Munné, organitzador de la 1a nit de l'esportista.
L'acte va ser presentat pel comentarista esportiu de TV3 Arcadi Alibés i Cristina Fàbregas i va comptar amb les actuacions del grup de fit-dance de l'ASCF, els grups de Hip Hop de l'ASCF Sweet's i Diam's, els grups de Hip Hop de l'Escola de Dansa Julieta Soler La Colla i Shida Road sots campions de les seves categories al campionat nacional Urbance a Barcelona i exhibició de Break Dance de Tempo i Kap. Així com el grup de batucada Pumtakatà i el grup de combo Watermelon de l'Escola Municipal de Música Cal Moliner per amenitzar la vetllada.
ARA A PORTADA
-
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà dissabte una geganta dedicada a les treballadores de la vaga de la Fàbrica Nova Pere Fontanals
-
Economia CGT Sallent i ASB fan piquets als escorxadors del Bages per denunciar els ERTO Pere Fontanals
Publicat el
23 de maig de 2017 a
les 12:37
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa cau per 3-1 davant el Sant Andreu en un nou partit de pretemporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa ja té definida la pretemporada 2026-27
-
Esports
Sant Fruitós recupera les activitats físiques per a la gent gran amb l'inici del curs
-
Esports
Els germans Sanllehí de Santpedor tanquen l'estiu de trial amb dos podis mundials
-
Esports
El CE Manresa s'emporta el Trofeu Vila de Gràcia després d'una tanda de penals agònica
-
Esports
Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips
