El proper dissabte, 21 d'octubre, Cardona acollirà per primera vegada una competició esportiva de gran abast amb el Survivor Race que mourà més de 2.000 persones i que tindrà, a més, un bon impacte socioeconòmic per al municipi. És una cursa d'obstacles oberta a tothom i pensada per a públics de tots els nivells, des de principiants fins a persones que entrenen diàriament. Serà entre les 9 del matí i les 2 del migdia, i on cada 15 minuts arrancarà un grup de participants.
La Coromina serà l'escenari escollit per la celebració d'aquest esdeveniment, per l'oferta de gran diversitat d'espais en contacte amb la naturale on poder encabir totes les modalitats d'obstacles que requereix la cursa. El punt neuràlgic de la jornada serà el solar del costat del Restaurant La Premsa, des d'on arrancarà i acabarà la prova, i on hi haurà música, parades de menjar a càrrec de restauradors de La Coromina i altres sorpreses. També s'habilitarà un espai d'aparcament al voltant de l'Estació de Servei Vilalta, on hi haurà habilitat un punt de restauració local.
Aquest esdeveniment va en la línia del compromís local amb la pràctica de l'esport i dels hàbits saludables. La cursa té dues categories: la de 6 quilòmetres, que incorpora una vintena d'obstacles i està pensada per a principiants, i la de 10 quilòmetres, que incorpora més una vintena llarga d'obstacles i està pensada per a experts.
L'esdeveniment Survivor Race celebra tres competicions arreu de l'Estat: una a Madrid, una al País Valencià i una a Catalunya, que és la que acull Cardona.
Les inscripcions estan obertes al web del Survivor Race.
Més de 2.000 inscrits al Survivor Race que acollirà Cardona el proper 21 d'octubre
L'esdeveniment esportiu farà parada al municipi amb la previsió d'un bon impacte socioeconòmic i alta participació
ARA A PORTADA
Publicat el
10 d’octubre de 2023 a
les 19:33
Actualitzat el
10 d’octubre de 2023 a les
20:28
Et pot interessar
-
Esports
El Covisa Manresa visita el Salou en setzens de Copa Catalunya
-
Esports
Núria Picas portarà la xerrada «Ara o mai» a Sant Fruitós amb finalitat solidària
-
Esports
Laia Font es corona al Caire amb el seu primer or en una Copa del Món
-
Esports
Diego Ocampo parla de frustració després de la derrota
-
Esports
L'Egiba brilla al Caire amb tres finals de Laia Font i una de Thierno Diallo
-
Esports
El Baxi Manresa U22 cedeix a la pista del Barça Atlètic després d'una bona primera meitat (86-67)
