Divendres passat, el CN Manresa va fer la presentació dels equips de competició per a la temporada 2022-23. Més de 300 esportistes de les quatre seccions del club, natació, waterpolo, natació artística i triatló, van desfilar a la vora de l'aigua de les Piscines Municipals Manel Estiarte Ducastella acompanyats de les famílies, els socis i els patrocinadors del club.
Van parlar, la presidenta del club, Montserrat Gomariz, que es va mostrar satisfeta de poder retrobar-se amb tots els integrants del club "després d'uns temps convulsos" i va agrair a tots els patrocinadors el seu ajut. Després va agafar la paraula el regidor d'esports de Manresa, Antoni Massegú, que va dirigir unes paraules als esportistes i a la graderia plena a vessar, va animar els nedadors i va agrair el suport dels pares "per fer possible els somnis dels seus fills".
Va tancar l'apartat parlamentari Josep March, representant territorial de la secretaria de l'Esport de la Generalitat de Catalunya, que va recordar els seu pas pel club i va mostrar la seva satisfacció per com ha evolucionat.
L'equip de natació artística del club va tancar l'acte de presentació.
[noticia]105932[/noticia]
Més de 300 esportistes participen a la presentació del CN Manresa per a la temporada 2022-23
L'acte va tenir lloc divendres passat a les instal·lacions de les Piscines Municipals Manel Estiarte Duocastella
- Una demostració de natació sincronitzada va tancar la presentació del CN Manresa -
- CNM
ARA A PORTADA
Publicat el 24 d’octubre de 2022 a les 18:33
Actualitzat el 24 d’octubre de 2022 a les 18:41
Et pot interessar
-
Esports
El Baxi Manresa acaba el 2025 amb un incòmode viatge a Jerusalem
-
Esports
La manresana Carla Prieto, amb la selecció catalana sub12 a la Copa d'Espanya d'escacs
-
Esports
L'atletisme del Bages ja té taula de rècords pròpia amb denominació d'origen
-
Esports
Diego Ocampo agraeix la predisposició dels jugadors aquests dies
-
Esports
La seriositat i la constància guien el Baxi Manresa a Saragossa (83-95)
-
Esports
El Baxi Manresa sub22 deixa escapar el triomf a Màlaga després d'un últim quart fatal
