Divendres passat, el CN Manresa va fer la presentació dels equips de competició per a la temporada 2022-23. Més de 300 esportistes de les quatre seccions del club, natació, waterpolo, natació artística i triatló, van desfilar a la vora de l'aigua de les Piscines Municipals Manel Estiarte Ducastella acompanyats de les famílies, els socis i els patrocinadors del club.
Van parlar, la presidenta del club, Montserrat Gomariz, que es va mostrar satisfeta de poder retrobar-se amb tots els integrants del club "després d'uns temps convulsos" i va agrair a tots els patrocinadors el seu ajut. Després va agafar la paraula el regidor d'esports de Manresa, Antoni Massegú, que va dirigir unes paraules als esportistes i a la graderia plena a vessar, va animar els nedadors i va agrair el suport dels pares "per fer possible els somnis dels seus fills".
Va tancar l'apartat parlamentari Josep March, representant territorial de la secretaria de l'Esport de la Generalitat de Catalunya, que va recordar els seu pas pel club i va mostrar la seva satisfacció per com ha evolucionat.
L'equip de natació artística del club va tancar l'acte de presentació.
[noticia]105932[/noticia]
Més de 300 esportistes participen a la presentació del CN Manresa per a la temporada 2022-23
L'acte va tenir lloc divendres passat a les instal·lacions de les Piscines Municipals Manel Estiarte Duocastella

- Una demostració de natació sincronitzada va tancar la presentació del CN Manresa -
- CNM
ARA A PORTADA
-
Manresa, capital del cinema en català: supera en projeccions per sala grans ciutats com Barcelona Pere Fontanals
-
-
Manresa es dota d'un pla de plans per garantir una resposta ràpida i coordinada en emergències Pere Fontanals
-
-
Manresa Il·lumina, entre els deu millors projectes d'economia circular als Innovation in Politics Awards Pere Fontanals
Publicat el 24 d’octubre de 2022 a les 18:33
Actualitzat el 24 d’octubre de 2022 a les 18:41
Et pot interessar
-
Esports La Ignasiana supera els 300 ciclistes inscrits amb un 80% de participants de fora de Manresa
-
Esports Diego Ocampo relativitza el resultat tot i que el considera «reforç positiu»
-
Esports El Baxi Manresa fa el primer pas cap a la final de la Lliga Catalana (90-95)
-
Esports El CN Manresa debuta al Campionat de Catalunya amb un partit de màxima exigència
-
Esports El Baxi Manresa deixa en mans del CSD i de l'EuroCup la decisió sobre el partit contra el Hapoel Jerusalem
-
Esports L'esport femení brilla a Manresa en una Nit de l'Esportista que premia 26 referents locals