Els caminadors esperaven a la sortida abans de fer més de 80km. Foto: Sadurní Rovira
A les 6 de la tarda han sortit de la plaça de l'Ajuntament de Navàs, 290 caminadors participants a la 24a Marxa Romànica de resistència que organitza el Centre Excursionista de Navàs que enguany puntua per a la 14a Copa Catalana de caminades de resistència.
El fort espetec d'aigua, amb calamarsada inclosa, que ha caigut una hora abans de la sortida no ha espantat els participants que durant tota la nit faran un recorregut de 80,2 kms, tot passant per un total de 21 ermites romàniques del Bages i Berguedà.
Els organitzadors estaven satisfets de la resposta, que si es té en compte que es pot sortir fins a les 7 de la tarda, de ben segur es superarà la xifra de 300 participants. L'hora prevista d'arribada del primer sol estar pels volts de les 4 de la matinada i la prova es clou a les 2 de la tarda de diumenge.
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de maig de 2011 a les 19:21
Et pot interessar
-
Esports
L'Ajuntament de Castellbell i el Futsal Castellbell signen el conveni anual de col·laboració
-
Esports
Diego Ocampo: «Estem contents però sabem que ho podem fer millor»
-
Esports
El Baxi Manresa mostra un nova cara europea tot i la derrota (97-93)
-
Esports
Álex Reyes entra a la convocatòria de la selecció espanyola
-
Esports
Manresa inaugura la nova gespa artificial del camp de Les Cots amb una gran festa popular
-
Esports
El Baxi Manresa juga a Venècia per consolidar la seva identitat
