L'infantil Jordi Sanchís i Iveth Camús han estat els vencedors de la segona Cursa de la Dona que s'ha disputat aquest diumenge a Manresa sota l'organització del Vela Club & Fitness i Elena Vers Estudi de Pilates.
En la prova hi han pres part més de 700 corredors que han omplert el centre de la ciutat d'activitat, esport i reivindicació. Des d'atletes acostumats a participar en competició, fins a aficionats o fins i tot, gent que fa el recorregut a peu, tota excusa ha estat bona per prendre part en una prova de 5 quilòmetres que vol posar en valor el seu objectiu ètic més que no el competitiu.
Durant la cursa hi han hagut activitats lúdiques com les sessions de photocall, exhibicions de dansa i l'aixecament d'un pilar exclusivament femení per part de la Colla Castellera Tirallongues. També s'ha llegit el manifest del dia de la Dona.
Més de 700 corredors i corredores participen a la segona Cursa de la Dona
Esports
L'infantil Jordi Sanchís i Iveth Camús han estat els vencedors de la prova que ha transcorregut pel centre de Manresa
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
-
Publicat el
11 de març de 2018 a
les 22:07
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa cau per 3-1 davant el Sant Andreu en un nou partit de pretemporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa ja té definida la pretemporada 2026-27
-
Esports
Sant Fruitós recupera les activitats físiques per a la gent gran amb l'inici del curs
-
Esports
Els germans Sanllehí de Santpedor tanquen l'estiu de trial amb dos podis mundials
-
Esports
El CE Manresa s'emporta el Trofeu Vila de Gràcia després d'una tanda de penals agònica
-
Esports
Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips
