La segona prova del cros escolar s'ha disputat a Moià. Foto: Jaume Vilà
En una matinal fresca i amb lleuger vent, s'ha portat a terme la 2ª edició d'enguany del Cros escolar organitzat pel Consell Esportiu del Bages, a la localitat de Moià. Curses de totes les edats des de cadets a minis fins a un total de 470 inscrits. Com cada setmana amb la màxima puntualitat es porten a terme una cursa darrera l'altre, amb curses d'alt nivell que fins l'últim esprint no queda definida la classificació. Curses de 6 a 30 participants totes repartides i com més petits més gran es el nombre de participants.
La propera setmana el cros escolar descansa i reprèn l'activitat el diumenge 7 de novembre.
Classificacions al web del Consell Esportiu del Bages.
ARA A PORTADA
Publicat el
24 d’octubre de 2010 a
les 17:41
Et pot interessar
-
Esports
Santpedor consolida el seu torneig de cubs de Rubik
-
Esports
El CE Manresa incorpora Santi Guzmán, primer reforç per a la temporada 2026-27
-
Esports
El Covisa Manresa es posarà a prova amb el Barça Atlètic al 47è Trofeu Les Codines
-
Esports
El Kids&Us Manresa amplia el joc exterior amb Lukasz Kolenda
-
Esports
Sant Fruitós homenatja els equips que han aconseguit ascensos i títols aquesta temporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa i Archange Izaw-Bolavie separen els seus camins
