Les atletes de l'Avinent Manresa han aconseguit dues medalles en el campionat d'Espanya sub23 que s'ha disputat aquest cap de setmana a Salamanca, i han registrat també dues millors marques absolutes de l'entitat.
La perxista manresana Mònica Clemente es va proclamar dissabte campiona d'Espanya en la final del concurs de perxa al superar el llistó sobre 4,01 metres. També en la jornada del dissabte, la tanquista Paula Raul va establir una millor marca absoluta en la prova dels 60 metres tanques i va ocupar la 4a posició en la final disputada amb un cronòmetre de 8"54.
En la jornada de diumenge, la saltadora d'altura Sofia Zorrilla s'ha enlairat fins a 1,73 metres, que li ha atorgat el subcampionat estatal de l'especialitat, alhora que establia també la millor marca absoluta de l'entitat i mínima estatal absoluta.
Cal esmentar també la 9a posició de Júlia Quevedo en la final de triple amb un millor intent de 11,36 metres.
Mònica Clemente es proclama campiona d'Espanya de perxa sub23
Sofia Zorrilla s'ha proclamat subcampiona d'altura, i ella i Paula Raul han registrat dues millors marques absolutes de l'entitat
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de febrer de 2018 a
les 19:31
Actualitzat el
11 de febrer de 2018 a les
19:35
Et pot interessar
-
Esports
Jairo Molero no seguirà al Covisa Manresa després d'aconseguir la permanència
-
Esports
La Grada d'Animació prepara un gran ambient per aquest cap de setmana
-
Esports
El judo bagenc i moianès suma quatre medalles al Campionat d'Espanya base
-
Esports
El CN Manresa cau a Tenerife en un partit amb 40 gols davant l'Echeyde B
-
Esports
La bagenca Melania Sorroche busca el cinturó de campiona d'Espanya del pes supergall
-
Esports
Jornada negativa per als equips bagencs de Primera Catalana: només puntua la Pirinaica
