Les atletes de l'Avinent Manresa han aconseguit dues medalles en el campionat d'Espanya sub23 que s'ha disputat aquest cap de setmana a Salamanca, i han registrat també dues millors marques absolutes de l'entitat.
La perxista manresana Mònica Clemente es va proclamar dissabte campiona d'Espanya en la final del concurs de perxa al superar el llistó sobre 4,01 metres. També en la jornada del dissabte, la tanquista Paula Raul va establir una millor marca absoluta en la prova dels 60 metres tanques i va ocupar la 4a posició en la final disputada amb un cronòmetre de 8"54.
En la jornada de diumenge, la saltadora d'altura Sofia Zorrilla s'ha enlairat fins a 1,73 metres, que li ha atorgat el subcampionat estatal de l'especialitat, alhora que establia també la millor marca absoluta de l'entitat i mínima estatal absoluta.
Cal esmentar també la 9a posició de Júlia Quevedo en la final de triple amb un millor intent de 11,36 metres.
Mònica Clemente es proclama campiona d'Espanya de perxa sub23
Esports
Sofia Zorrilla s'ha proclamat subcampiona d'altura, i ella i Paula Raul han registrat dues millors marques absolutes de l'entitat
ARA A PORTADA
-
Economia El Bages lidera el creixement econòmic de la Catalunya Central i supera la mitjana catalana Pere Fontanals
-
Societat Un fons voltor intenta desnonar una família de Manresa amb un menor a càrrec Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Súria diu adéu a la Biblioteca del carrer Tarragona amb emotivitat i il·lusió per la nova Califòrnia Pere Fontanals
-
Societat Mor als 71 anys Pius X. Cisa, impulsor de la Guia de Manresa i activista del sobiranisme local Pere Fontanals
-
Política El FNC disputarà a Aliança Catalana el vot d'extrema dreta a Manresa amb Cristina Solano Pere Fontanals
Publicat el
11 de febrer de 2018 a
les 19:31
Actualitzat el
11 de febrer de 2018 a les
19:35
Et pot interessar
-
Esports
El Kids&Us Manresa comença la seva aventura europea a Salònica
-
Esports
Hugo Benítez, hospitalitzat per un pneumotòrax
-
Esports
El judo del Bages i el Moianès brilla a la Copa Catalana de Ne Waza amb quatre medalles
-
Esports
La judoka manresana Luca De Palma es penja la plata a la Supercopa d'Espanya júnior
-
Esports
La Pirinaica s'imposa al derbi bagenc de Primera Catalana davant el Joanenc (4-1)
-
Esports
El Manresa CBF conquereix la Lliga Catalana de Lliga Femenina 2 (69-63)
