Els trofeus abans de ser entregats. Foto: Pere Sánchez
Perruqueria Styl / Taller Ferrándiz, s'ha proclamat aquest diumenge a la tarda campió de les 24 Hores de Futbol Sala de Monistrol de Montserrat en la final que ha disputat contra Taxis Claret i que ha finalitzat amb un contundent 6 a 0
Els de la perruqueria han dominat el partit des del primer segon i en dos minuts han marcat dos gols. El Taxis Claret ha vist impotent com passaven els minuts i no podia remuntar el marcador advers. Al descans Perruqueria Styl / Taller Ferrándiz guanyava amb un clar 4 a 0.
Abans de la represa alguns jugadors de Taxis Claret han recriminat els col·legiats algunes decisions que consideraven inadequades fins que un dels arbitres ha mostrat tarja groga a un dels jugadors.
A la represa Taxis Claret ha buscat la remuntada però els de la perruqueria han seguit sent molt superiors i finalment els que millor futbol sala ha fet en aquesta final s'han endut el trofeu.
Monistrol viu les seves 24 hores de futbol sala
Esports
Perruqueria Styl / Taller Ferrándiz ha guanyat el trofeu
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
Publicat el
17 de juliol de 2011 a
les 23:06
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa s'estrena al Congost després de la golejada a Arnedo
-
Esports
El Kids&Us Manresa es juga el pas a la final davant el Barça
-
Esports
Sant Fruitós de Bages acollirà una nova edició de la Copa Bages de bàsquet
-
Esports
El Covisa Manresa tancarà la pretemporada amb un quadrangular al Pujolet
-
Esports
Tres medalles de bronze per al judo del Bages i el Moianès a la Supercopa d'Espanya
-
Esports
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
