Els trofeus abans de ser entregats. Foto: Pere Sánchez
Perruqueria Styl / Taller Ferrándiz, s'ha proclamat aquest diumenge a la tarda campió de les 24 Hores de Futbol Sala de Monistrol de Montserrat en la final que ha disputat contra Taxis Claret i que ha finalitzat amb un contundent 6 a 0
Els de la perruqueria han dominat el partit des del primer segon i en dos minuts han marcat dos gols. El Taxis Claret ha vist impotent com passaven els minuts i no podia remuntar el marcador advers. Al descans Perruqueria Styl / Taller Ferrándiz guanyava amb un clar 4 a 0.
Abans de la represa alguns jugadors de Taxis Claret han recriminat els col·legiats algunes decisions que consideraven inadequades fins que un dels arbitres ha mostrat tarja groga a un dels jugadors.
A la represa Taxis Claret ha buscat la remuntada però els de la perruqueria han seguit sent molt superiors i finalment els que millor futbol sala ha fet en aquesta final s'han endut el trofeu.
Monistrol viu les seves 24 hores de futbol sala
Perruqueria Styl / Taller Ferrándiz ha guanyat el trofeu
ARA A PORTADA
-
-
Seguretat, immigració i llengua: les exigències de Perramon per fer llista amb Junts a Manresa Pere Fontanals
-
-
Els Comuns lliguen millores per a la Residència de la Font en el pacte de pressupostos Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa se suma a la petició de la Creu de Sant Jordi per a Joan Morros Pere Fontanals
Publicat el
17 de juliol de 2011 a
les 23:06
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa defensarà lideratge contra el Tona en un partit especial per la Festa de la Llum
-
Esports
L'Occident Manresa tanca la Minicopa amb una altra derrota (62-71)
-
Esports
El Covisa Manresa visitarà el Cerezo Lleida en un nou duel clau per la permanència
-
Esports
Els Mossos presenten la 14a caminada solidària Fem el camí al teu costat
-
Esports
La santpedorenca Maria Costa arriba fins a les semifinals del Jocs Olímpics
-
Esports
L'Occident Manresa encaixa la segona derrota a la Minicopa (105-63)
