El president de la Federació Catalana de Patinatge, Ramon Basiana, ha mort als 63 anys a primera hora d'aquest diumenge. Basiana, fill de Manresa, ha mort a la Vall d'en Bas, al costat de "tots els seus familiars i éssers estimats", ha comunicat la federació a les xarxes socials.
Basiana havia estat proclamat aquesta mateixa setmana com a únic candidat provisional a les eleccions de l'entitat i havia de ser proclamat candidat de forma definitiva el dimarts que ve després de reunir els avals necessaris.
El dirigent era un dels que més havia lluitat per al reconeixement de l'esport català al món. Amb ell al capdavant de la federació, la selecció catalana d'hoquei patins va guanyar el Mundial B a Macao. També va ser l'impulsor dels Jocs Mundials de Patinatge a Barcelona el 2019.
Mor el manresà Ramon Basiana, president de la Federació Catalana de Patinatge
Esports
Amb ell, la selecció catalana d'hoquei patins va guanyar el Mundial B
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
Publicat el
12 de juliol de 2021 a
les 09:00
Actualitzat el
12 de juliol de 2021 a les
09:01
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa afronta al Congost el cinquè amistós de la pretemporada
-
Esports
El CE Manresa resisteix amb deu i empata sense gols contra la Fundació Grama
-
Esports
Colby Jones no formarà part de la plantilla del Kids&Us Manresa
-
Esports
El CE Manresa cau per la mínima davant l'Espanyol B en el tercer amistós de pretemporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa reparteix els dorsals per a la propera temporada
-
Esports
Txell Ferré clou el campionat d'Europa amb un nova plata
