Aquest dimecres ha mort Joan Besora i Torredeflot a l'edat de 81 anys, entrenador del Manresa La Casera que la temporada 1979-80 es va plantar a la final de la Copa del Rei que va perdre contra el Barça 92-83. Aqull equip tenia jugadors com Miguelito López Abril, Escorial, Miguel Ángel Estrada, Joan Filba o Bob Fullarton, que va fer 29 punts i va ser MVP de la final.
Besora també va passar com a jugador o entrenador pel CB Viladomiu, CB Manresa o CB Navàs. Va ser designat Històric del Bàsquet Català per la Federació Catalana de Basquetbol el 2018.
El seu comiat es portarà a terme a l'església parroquial de la colònia tèxtil Viladomiu Nou, a Gironella (el Berguedà), d'on era fill, aquest divendres a les 12 del migdia.
[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
Mor Joan Besora, l'entrenador que va portar el Manresa La Casera a la final de Copa el 1979-80
Fill de la Viladomiu Nou, el seu comiat tindrà lloc a l'església de la colònia tèxtil aquest divendres al migdia
- Joan Besora, encerclat, en la seva etapa de jugador -
- Arxiu particular
ARA A PORTADA
-
Ramon Bacardit denuncia per delicte d'odi els cartells apareguts durant la Fira de l'Aixada Pere Fontanals
-
Apareix el jove desaparegut al Santuari del Far: ha estat voltant sol més d'una setmana Marc Orts i Cussó
-
-
La 146a trobada d'Aturem les Guerres a Manresa centra el debat en el conflicte a l'Iran Pere Fontanals
-
Publicat el
22 de febrer de 2024 a
les 13:40
Actualitzat el
22 de febrer de 2024 a les
13:46
Et pot interessar
-
Esports
El Covisa Manresa visitarà dimarts l'Esparreguera a la fase 5 de la Copa Catalunya
-
Esports
El Manresa Rugby Club s'imposa al Carboners (34-27) i consolida la segona plaça
-
Esports
Impactant accident d'un BMW M3 E30 al 5è Ral·lisprint de Navarcles
-
Esports
El Baxi Manresa trenca la mala ratxa a la Lliga U22 amb una victòria clara contra el Burgos (90-71)
-
Esports
Adrià Caso es proclama doble campió de Catalunya sub18 en pista coberta
-
Esports
Al Manresa CBF li surt creu a la pròrroga (62-64)
