L'aventurer i presentador de televisió Álvaro Bultó ha mort aquest divendres en accident mentre practicava wingfly -una modalitat extrema de paracaigudisme- als Alps suïssos.
Amb 51 anys, Bultó tenia una dilatada experiència en paracaigudisme, tot i que no en aquesta modalitat, on el saltdor porta ales incorporades al vestit i que permet planejar fins a una velocitat de 220 quilòmetres per hora. De fet ja va tenir un accident al juliol a Benidrom practicant el mateix esport.
Álvaro Bultó era nét de Francesc Xavier Bultó Marqués, fundador de les marques de motocicletes Montesa i Bultaco, i estava molt vinculat a Monistrol de Montserrat, degut a la proximitat amb el massís.
Mor l'aventurer Álvaro Bultó mentre feia wingfly
Esports
L'aventurer, amb una important vinculació amb Monistrol de Montserrat, ha tingut un accident als Alps suïssos
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
23 d’agost de 2013 a
les 17:42
Et pot interessar
-
Esports
El Kids&Us Manresa tanca la plantilla amb JD Notae
-
Esports
El CE Manresa cau per 3-1 davant el Sant Andreu en un nou partit de pretemporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa ja té definida la pretemporada 2026-27
-
Esports
Sant Fruitós recupera les activitats físiques per a la gent gran amb l'inici del curs
-
Esports
Els germans Sanllehí de Santpedor tanquen l'estiu de trial amb dos podis mundials
-
Esports
El CE Manresa s'emporta el Trofeu Vila de Gràcia després d'una tanda de penals agònica
