[youtubedestacat]https://www.youtube.com/watch?v=48zsOUeUoY8[/youtubedestacat]
El Comitè de Competició de la Federació Catalana de Futbol (FCF) ha multat el FC Pirinaica amb 300 euros, el San Joan de Montcada amb 150 euros i el jugador Juan Pablo Amantini amb 40 i quatre partits de suspensió, pels incidents que es van produir fa deu dies al Camp Municipal de la Mion - Puigberenguer al descans del partit que disputaven els dos equips del grup 2 de Primera Catalana. A més, la FCF ha disposat la continuació del partit, a partir de la segona part de joc, amb el resultat d’empat a un gols i les despeses arbitrals per meitats. Aquesta segona part es disputarà a porta tancada i sense la presència de públic en una data que es determinarà properament.
A la Pirinaica li imposa una sanció de 150 euros per "incomplir l'obligació d'impedir la permanència a l'accés als vestidors o banquetes a altres persones diferents de les autoritzades", i 150 euros més per "la mala conducta col·lectiva dels seus jugadors", Al San Juan de Montcada la sanció de 150 euros és per aquest mateix motiu. Finalment, al jugador del San Juan de Montcada Juan Pabro Amantini el sanciona amb quatre partits sense jugar i a pagar una multa de 40 euros.
Examinada l'acta de l'encontre feta per l'àrbitre, l'informe realitzat per l'observador federatiu que hi havia entre el públic i també l'emès pels agents dels Mossos d'Esquadra que hi havia al camp, a més d'observar els vídeos que van aportar els dos clubs, el Comitè de Competició ha determinat que va existir agressió d'Amantini al jugador 15 de la Pirinaica quan es retiraven cap als vestidors al descans, i que va haver-hi "mala conducta col·lectiva" dels jugadors dels dos equips. També entén que al voltant de la jugada hi havia persones "no autoritzades" a ser-hi, tot i que "no van participar a la baralla".
[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
Multa de 300 euros a la Pirinaica pels incidents del partit contra el San Juan de Montcada
Esports
La FCF també sanciona amb quatre partits el jugador visitant que va protagonitzar l'agressió i econòmicament al club vallesà amb 150 euros
ARA A PORTADA
-
Societat La macroassemblea de docents del Bages vota per unanimitat continuar les mobilitzacions Pere Fontanals
-
Societat Els Mossos frustren dues vegades l'intent dels mestres de tallar la C-55 a Manresa Pere Fontanals
-
Societat Més de 29.000 alumnes del Bages i el Moianès tornaran dimarts a les aules en un inici amb vaga Pere Fontanals
-
Societat Els sindicats d'educació acusen direccions de la Catalunya Central d'anul·lar acords de claustre Pere Fontanals
-
Societat Manresa destina més de 321.000 euros aquest estiu a millorar les escoles públiques Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
14 de febrer de 2024 a
les 20:36
Actualitzat el
14 de febrer de 2024 a les
20:48
Et pot interessar
-
Esports
Navarcles referma el suport a la Penya Ciclista i a la continuïtat de la Selènika
-
Esports
Navàs renovarà instal·lacions esportives amb una inversió global de 215.000 euros
-
Esports
Els Kids&Us Manresa encaixa la primera derrota de la pretemporada (99-103)
-
Esports
El CE Manresa s'estrena a Segona RFEF amb una golejada a Arnedo (1-4)
-
Esports
El Covisa Manresa cau a Ripollet a l'últim segon després d'un bon partit
-
Esports
El CE Manresa estrena la lliga de Segona RFEF aquest diumenge al camp de l'Arnedo
