MundoDeportivo dóna cobertura als atacs de Maudili Prieto contra l'ICL Manresa

El diari esportiu barceloní publica una nota del bufet d'advocats Allika Abokatuak que promet patrocini als clubs bascos a canvi que el club manresà baixi

Publicat el 16 de maig de 2016 a les 22:17
Actualitzat el 20 de maig de 2016 a les 12:21
MundoDeportivo, el diari esportiu degà no només de Barcelona sinó de tot l'estat, ha donat aquest dilluns cobertura a una nota de premsa de Maudili Prieto, responsable del bufet d'advocats Allika Abokatuak, on assegurava que havia ofert a Laboral Kutxa, clasificat ja per al playoff de la Lliga Endesa, i al RETAbet.es GBC, en posició de descens, patrocini per a la propera temporada a canvi que l'ICL Manresa acabi en posicions de descens després de la propera jornada.

Segons la mateixa notícia publicada per MundoDeportivo, "l'interés d'Allika Abokatuak pel descens del club del Bages deriva del conflicte que va mantenir amb aquesta entitat com a conseqüència d'un acord de patrocini realitzat aquesta mateixa temporada i que va acabar amb una demanda als tribunals". El que no diu la nota, ni la notícia de MundoDeportivo és que el jutjat de Manresa ni tan sols va admetre la demanda a tràmit i la va desestimar d'entrada.

El què sorprèn de la notícia de MundoDeportivo és que un diari vinculat a un grup periodístic referent a Catalunya i a l'estat hagi donat cobertura a una persona com Maudili Prieto que durant la temporada, a través de les xarxes socials ha proferit insults a aficionats del club i a periodistes de la comarca, i ha usat la imatge de l'ICL Manresa sense tenir-ne autorització per a composicions de pèssim mal gust fent servir imatges religioses. Hores d'ara Maudili Prieto té el seu perfil de Twitter tancat.

El RETAbet.es GBS ha comunicat a través del seu perfil de twitter que "desmenteix categòricament" la notícia de MundoDeportivo i es reserva el dret d'emprendre accions legals.