Nikola Jovanovic deixa els entrenaments del Baxi Manresa
Esports
El club bagenc anuncia que Lukas Wank reforçarà l'equip els propers dies
ARA A PORTADA
-
Política El ple de Manresa tomba la creació d'una comissió d'anàlisi sobre l'homicidi de Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Manresa aprova les bases dels ajuts de gairebé sis milions per rehabilitar el Centre Històric Pere Fontanals
-
Política L'infrahabitatge en plantes baixes es queda sense radiografia d'urgència a Manresa Pere Fontanals
-
Política El ple rebutja la moció de Fem Manresa sobre dinamitzadors lingüístics als patis de les escoles Pere Fontanals
-
Publicat el
30 d’agost de 2023 a
les 18:32
Actualitzat el
30 d’agost de 2023 a les
18:37
El pivot serbi Nikola Jovanovic no entrenarà més amb el Baxi Manresa ni participarà en el segon amistós que els bagencs disputaran aquest divendres a Sant Julià de Vilatorta. Jovanovic va arribar, juntament amb Jonas Zohore, per reforçar les primeres setmanes d'entrament del conjunt manresà a l'espera que s'incorporessin alguns jugadors interiors. Fins i tot, va jugar el primer amistós contra l'UCAM Múrcia en què va sumar vuit punts i va mostrar bona actitud. Aquestes bones dades no li han servit per aconseguir quedar-se a la plantilla.
En canvi, el Baxi Manresa ha comunicat l'arribada d'un nou reforç temporal. Es tracta de l'aler alemany Lukas Wank de 26 anys i 1,98 metres d'alçada que ha desenvolupat la seva carrera esportiva al seu país d'origen. Les dues darreres temporades les ha passat al Frankfurt Skyliners.
Escull Manresa com la teva font preferida de Google
En canvi, el Baxi Manresa ha comunicat l'arribada d'un nou reforç temporal. Es tracta de l'aler alemany Lukas Wank de 26 anys i 1,98 metres d'alçada que ha desenvolupat la seva carrera esportiva al seu país d'origen. Les dues darreres temporades les ha passat al Frankfurt Skyliners.
Et pot interessar
-
Esports
Sant Fruitós de Bages inicia la renovació de la coberta del club del camp de futbol
-
Esports
Vint-i-un joves comencen a Santpedor un curs de monitoratge poliesportiu
-
Esports
Sant Fruitós de Bages busca la mascota de la Capitalitat del Bàsquet Femení 2027
-
Esports
Setze jugadors participen en un clínic internacional de pickleball a Sant Fruitós
-
Esports
Castellbell i el Vilar inicia la substitució de la gespa del camp de futbol municipal
-
Esports
Guillem Farrés, campió del món d'MX2 de motocròs després de ser segon a Austràlia
