L'actual presidenta de la Junta Gestora del Cd'E Manresa, Ruth Guerrero, serà la futura presidenta de l'entitat esportiva perquè ha estat l'única candidatura que s'ha presentat per optar a dirigir el club en l'assemblea que tindrà lloc el proper 4 d'agost.
Aquest dissabte ha finalitzat el termini del Cd'E Manresa per presentar candidatures a dirigir el club i la de Guerrero ha estat l'única que ha complert tots els procediments.
La Junta Electoral té fins dimarts per validar aquesta candidatura.
Només la candidatura de Ruth Guerrero opta a dirigir el Cd'E Manresa
Aquest dissabte ha finalitzat el període per presentar candidatures a les eleccions del 4 d'agost
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria omplen els carrers de música i balls amb més de 1.300 participants Redacció
-
-
-
Successos Detingut un home de 42 anys a Manresa per apunyalar la seva mare i deixar-la ferida de gravetat Redacció
-
Societat Una avaria informàtica obliga l'Ajuntament a deixar oberts els contenidors intel·ligents fins a dimarts Pere Fontanals
Publicat el 19 de juliol de 2020 a les 11:11
Et pot interessar
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip»
-
Esports Bethelem Manzano despunta en la seva experiència becada americana
-
Esports El CE Manresa torna a guanyar dotze jornades després (2-1)
-
Esports El Baxi Manresa continua la caça del play-off davant un Bàsquet Girona en alça