El proper diumenge 21 d'octubre a Viladordis es disputarà la V edició de la Cursa de Muntanya de Barraques de Vinya i la IX Caminada de Viladordis.
La cursa segueix un traçat molt atractiu de 22 kilòmetres amb un desnivell positiu de 800 metres i transcorre en un 80% per corriols de muntanya de poca dificultat tècnica. És una prova molt indicada pels qui es volen iniciar en les curses de muntanya gràcies als desnivells suaus de les valls del Montcau. La caminada serà de 15 kilòmetres, un desnivell positiu de 500 metres i està a l'abast de tothom.
Enguany es torna a comptar la col·laboració del gimnàs Cube de Manresa, que oferirà el servei de dutxes, així com altres empreses de la comarca com Abadal i Aneto. A tots els participants se'ls obsequiarà amb una samarreta tècnica. Una de les novetats d'aquesta edició és el fet de poder col·laborar amb l'Associació de Defensa Forestal de la zona que vetlla per la protecció de l'entorn.
Les dues activitats permeten observar diferents tines i barraques de vinya i enllaçar camins dels municipis de Manresa, Sant Fruitós, Navarcles, Talamanca i el Pont de Vilomara.
L'Associació Caminada de Viladordis vol posar a l'abast de tothom l'herència de la tradició vitivinícola del Bages i el patrimoni cultural que perdura i que per a molts és desconegut.
Les inscripcions es poden fer al web de la cursa o presencialment a Stadion Trail (galeries Manresa Centre de Manresa).
Més informació de la cursa: www.barraquesdevinya.com
Oberta la inscripció a la Cursa de Muntanya de Barraques de Vinya
Es farà el proper diumenge 21 d'octubre a Viladordis
ARA A PORTADA
-
Pau Sellart: «La selectivitat em va anar molt bé, però no esperava tenir la millor nota del Bages» Pere Fontanals
-
-
Els sindicats d'Stradivarius valoren positivament la vaga després que la direcció s'hagi avingut a asseure's a la taula Redacció
-
-
Mònica Clemente supera les expectatives: 10a en perxa al Campionat d'Europa per equips Pere Fontanals
Publicat el 16 d’octubre de 2012 a les 19:04
Et pot interessar
-
Esports Andreu Merinas fa el salt al primer equip del CE Manresa
-
Esports Badr El Amerani, nou migcampista del CE Manresa per a la temporada 2025-26
-
Esports El manresà Guillem Bardina, peça clau en el títol català al Campionat Autonòmic de rugbi a VII
-
Esports Biel Colominas és el nou director esportiu del Baxi Manresa
-
Esports El CE Manresa incorpora el lateral Nicolás Olmedo
-
Esports Situen Biel Colominas com a director esportiu del Baxi Manresa