Els atletes de l'Avinent Manresa han aconseguit quatre medalles al Campionat d'Espanya sub20 shorttrack que s'ha disputat durant el cap de setmana a Salamanca. La saltadora Ona Bonet i la tanquista Lerato Pagés s'han proclamat campiones d'Espanya; el saltador Martí Serra s'ha penjat una medalla de bronze, i el quatrecentista Biel Cirujeda ha aconseguit un bronze.
La representació manresana ha assolit tres rècords absoluts de l'entitat. A les semifinals dels 400 metres llisos, Biel Cirujeda aturava el cronòmetre en 48"03, baixant en més d'un segon el seu registre personal. A les eliminatòries dels 60 metres tanques, Lerato Pagés ha aturat el cronòmetre en 8"24, que ha banda de ser rècord del club, és també rècord d'Espanya sub20, cinquena marca europea i vuitena mundial.
Per arrodonir la jornada, en una disputadíssima final de perxa, Martí Serra ha saltat 5,25 metres, superant en 5 centímetres el seu propi rècord absolut de l'entitat, i penjant-se la medalla d'argent.
A les finals, Ona Bonet s'ha imposat amb total autoritat en la final d'altura, superant el llistó sobre 1,82 metres, que ha significat nou rècord dels campionats. Lerato Pagés ha fet el mateix en la final dels 60 metres tanques. Si dissabte va batre en les eliminatories el rècord absolut de l'entitat i rècord d'Espanya sub20 amb 8"24, aquest diumenge els 8"26 li han valgut la medalla d'or i proclamar-se campiona d'Espanya. Finalment, Biel Cirujeda s'ha penjat el bronze en la final dels 400 metres llisos amb 48"43.
Cal esmentar també la novena posició de Jofre Roca en la final dels 3.000 metres llisos amb 8'46"77, i la quinzena posició d'Arnau Pujols en les semifinals de 1,500 metres llisos amb 4'06"81, que han estat insuficients per passar a la final.
[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]
Ona Bonet i Lerato Pagés es proclamen campiones d'Espanya sub20
La tanquista, a més, ha establert nou rècord estatal, cinquè millor registre europeu i vuitè mundial en els 60 metres tanques
ARA A PORTADA
-
Apareix el jove desaparegut al Santuari del Far: ha estat voltant sol més d'una setmana Marc Orts i Cussó
-
-
L'Ajuntament de Manresa allarga fins divendres l'estada de la família Ungureanu a l'Alberg Pere Fontanals
-
El director manresà David Victori tornarà a casa per presentar el seu darrer èxit «Cortafuego» Redacció
-
El parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac incorpora tecnologia per compatibilitzar escalada i biodiversitat Redacció
Publicat el
10 de març de 2024 a
les 16:59
Et pot interessar
-
Esports
El Covisa Manresa visitarà dimarts l'Esparreguera a la fase 5 de la Copa Catalunya
-
Esports
El Manresa Rugby Club s'imposa al Carboners (34-27) i consolida la segona plaça
-
Esports
Impactant accident d'un BMW M3 E30 al 5è Ral·lisprint de Navarcles
-
Esports
El Baxi Manresa trenca la mala ratxa a la Lliga U22 amb una victòria clara contra el Burgos (90-71)
-
Esports
Adrià Caso es proclama doble campió de Catalunya sub18 en pista coberta
-
Esports
Al Manresa CBF li surt creu a la pròrroga (62-64)
