Els atletes de l'Avinent Manresa han aconseguit quatre medalles al Campionat d'Espanya sub20 shorttrack que s'ha disputat durant el cap de setmana a Salamanca. La saltadora Ona Bonet i la tanquista Lerato Pagés s'han proclamat campiones d'Espanya; el saltador Martí Serra s'ha penjat una medalla de bronze, i el quatrecentista Biel Cirujeda ha aconseguit un bronze.
La representació manresana ha assolit tres rècords absoluts de l'entitat. A les semifinals dels 400 metres llisos, Biel Cirujeda aturava el cronòmetre en 48"03, baixant en més d'un segon el seu registre personal. A les eliminatòries dels 60 metres tanques, Lerato Pagés ha aturat el cronòmetre en 8"24, que ha banda de ser rècord del club, és també rècord d'Espanya sub20, cinquena marca europea i vuitena mundial.
Per arrodonir la jornada, en una disputadíssima final de perxa, Martí Serra ha saltat 5,25 metres, superant en 5 centímetres el seu propi rècord absolut de l'entitat, i penjant-se la medalla d'argent.
A les finals, Ona Bonet s'ha imposat amb total autoritat en la final d'altura, superant el llistó sobre 1,82 metres, que ha significat nou rècord dels campionats. Lerato Pagés ha fet el mateix en la final dels 60 metres tanques. Si dissabte va batre en les eliminatories el rècord absolut de l'entitat i rècord d'Espanya sub20 amb 8"24, aquest diumenge els 8"26 li han valgut la medalla d'or i proclamar-se campiona d'Espanya. Finalment, Biel Cirujeda s'ha penjat el bronze en la final dels 400 metres llisos amb 48"43.
Cal esmentar també la novena posició de Jofre Roca en la final dels 3.000 metres llisos amb 8'46"77, i la quinzena posició d'Arnau Pujols en les semifinals de 1,500 metres llisos amb 4'06"81, que han estat insuficients per passar a la final.
[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]
Ona Bonet i Lerato Pagés es proclamen campiones d'Espanya sub20
La tanquista, a més, ha establert nou rècord estatal, cinquè millor registre europeu i vuitè mundial en els 60 metres tanques
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de març de 2024 a
les 16:59
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa perd al camp de la Montañesa però manté l'avantatge en la lluita pel campionat
-
Esports
Un triple final condemna l'Artés a Vic malgrat dominar tot el partit
-
Esports
El Manresa CBF tanca un debut de nota a la Lliga Femenina 2
-
Esports
El CB Navàs Viscola acaba tercer i s'enfrontarà a l'Hospitalet a la repesca d'ascens
-
Esports
El Covisa Manresa guanya a Castelló (2-5) i certifica la permanència
-
Esports
Diego Ocampo destaca la defensa en el triomf del Baxi Manresa a Miribilla
