El judo del Bages i del Moianès van aconseguir dissabte sis medalles en el Campionat de Catalunya en categoria júnior que es va disputar a les Llars Mundet de Barcelona amb la participació de 156 judokes
El Centre de Tecnificació de Judo del Bages i el Moianès hi van participar amb una àmplia representació d'Esport 7, Judo Moià i Judo Santpedor. Destacar el bon moment dels judokes de les nostres comarques, ja que pràcticament tots van disputar combat per medalla, amb nou dels quals encara pertanyen a la categoria cadet.
Els resultats van ser els següents:
- Pol López 1r -55 kg
- Paula Cubero 2a -48 kg
- Amadeu Riera 2n - 60 kg
- Joan Iglesias 3r -66 kg
- Juli Palacios 3r -100 kg
- Clàudia Salgado (J.Moià) 3a -78 kg
- Àlex Ponce 5è -66 kg
- Eudald Sanxo 5è -55 kg
- Lucas de Nardo 5è -66 kg
- Aleix Soler 5è -60 Kg
- Marc Gómez 5è -81 Kg
- Pol Carrera (J. Moià) 5è -60 kg
- Arnau Solé 7è -66 kg
- Carles Ferrero (J.Moià) 7è -81 kg
- Eduard Pujol (J. Santpedor) 7è -60k
- Roger Fontanet (J. Santpedor) 7è -73kg
També van participar, però no van obtenir classificació, Cristina Juàrez a -63 Kg. i Derek Garrido en -55 -Kg.
Cinc medalles a la Copa Espanya Infantil (Sub-15)
El mateix dissabte es va celebrar a Palma de Mallorca la 1a Copa Espanya Infantil (Sub-15) de Judo amb la participació de clubs de tot l'estat. L'objectiu de totes les Copes i Súper Copes d'Espanya és obtenir la classificació directa al Campionat d'Espanya de les diferents categories.
Un equip cinc judokes del Centre de Tecnificació de Judo del Bages i el Moianès, acompanyats i dirigits per David Roca, hi van participar representant als seus respectius clubs, Judo Moià i Esport 7, i tots ells van aconseguir medalla-
Els resultats van ser els següents:
- Noèlia Jardo, 1a -44 kg (Esport 7)
- Laia Garolera, 1a -63 kg (Judo Moià)
- Saül Flores, 2n -38 kg (Judo Moià)
- Pau Santacreu, 2n. -55 kg (Esport 7)
- Albert Graner, 3r -50 kg (Esport 7)
Onze medalles del judo del Bages i el Moianès a campionats base
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 01 de febrer de 2016 a les 18:29
Actualitzat el 01 de febrer de 2016 a les 18:33
Et pot interessar
-
Esports Manresa acollirà dissabte la primera jornada de la Lliga Espanyola d'Atletisme masculina
-
Esports Cameron Hunt és l'MVP de la vint-i-vuitena jornada de l'ACB
-
Esports El Baxi Manresa surt reforçat de la vint-i-vuitena jornada
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip»