Els atletes de l'Avinent Manresa han aconseguit una medalla d'or i una d'argent en el Campionat d'Espanya shorttrack sub23 que s'ha disputat aquest cap de setmana en la Pista Coberta de Catalunya Carme Valero a Sabadell.
El saltador santfruitosenc Jan Díaz ha aconseguit el títol en la final del concurs de llargada amb un millor salt de 7,59 metres. Per la seva part, la tanquista de l'entitat manresana Lerato Pagès, que ja va mostrar les seves opcions al podi en les eliminatòries dels 60 metres tanques de dissabte, imposant-se en la seva amb un temps de 8"40, s'ha penjat la medalla d'argent en la final d'aquest diumenge, amb un temps de 8"28.
Entre la representació manresana també cal destacar la posició de finalista del saltador Martí Serra, amb la quarta posició en la final de perxa, superant el llistó sobre 5,20 metres. No ha acompanyat la sort al tanquista manresà Biel Salas en la final dels 60 metres tanques, on sortia amb opcions de medalla, però ha patit una caiguda durant la cursa que li ha impedit lluitar pel podi. En semifinals, s'havia imposat en la seva amb un bon crono de 8"09.
També han participat Nil Frias, en les semifinals dels 1.500 metres llisos, entrant sisè a la seva amb un temps de 4'04"64, insuficiaents per passar a la final. Bones prestacions d'Oriol Vergés i Marc Garcia en les semifinals dels 400 metres llisos aturant el cronòmetre en 49"80 i 50"54, respecitvament. També cal anotar la participació de Laia Olmedo en les eliminatòries dels 60 metres tanques amb 9"02, insuficient per superar ronda.