El Petropintó ASFE no ha tingut cap opció de victòria aquest dissabte a la pista del Bàsquet Safa Claror, i ha perdut clarament 55-32. Les de Sant Fruitós han anat per darrere en el marcador des del salt inicial.
Durant el primer quart, les visitants han mantingut la compostura amb mínims desavantatges que els han permès arribar al final del primer quart 18-15. El segon període, però, ha estat desastrós, i les bagenques només han anotat 1 punt. Amb aquesta rèmora, han arribat al descans amb el partit gairebé decidit, 33-16.
La segona meitat ha estat un mer tràmit. El tercer quart s'ha tancat 42-23, i al final del partit el marcador assenyalava un prou eloqüent 55-32.
La màxima anotadora bagenca ha estat Laura Colldeforn amb 13 punts. Les bagenques es mantenen en una complicada desena posició amb 4 victòries i 9 derrotes. Dissabte que ve a 3/4 de 6 de la tarda jugaran a la pista del Reus Ploms Salle.
[noticia]113330[/noticia]
[noticia]113349[/noticia]
[noticia]113344[/noticia]
[noticia]113337[/noticia]
[noticia]113340[/noticia]
[noticia]113341[/noticia]
[naciomanresa]
Partit sense història de l'ASFE a la pista del Bàsquet Safa (55-32)
Les santfruitosenques han anat per darrere en el marcador des del salt inicial
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de gener de 2024 a les 11:02
Actualitzat el 21 de gener de 2024 a les 22:35
Et pot interessar
-
Esports El Baxi Manresa tanca la temporada amb un sopar de família
-
Esports La FCF fa jugar els minuts de temps afegit del Joanenc - Berga que va ser suspès al final de la pròrroga
-
Esports La Ignasiana tornarà el 20 de setembre amb recorreguts adaptats a tots els nivells
-
Esports Gran actuació de l'Avinent Manresa al Campionat de Catalunya sub18 amb cinc medalles
-
Esports La Pirinaica supera l'eliminatòria i es jugarà l'ascens a la lliga Elit contra el Júpiter (1-0)
-
Esports Meritxell Soler, segona a la mitja marató de České Budějovice