El manresà Pau Nacenta i la santpedorenca Lluïsa Ratera s'han imposat aquest dilluns, dia de Sant Esteve en una gairebé primaveral Sant Silvestre Manresana - Memorial Dolors Garcia organitzada pel Grup Cube i que arribava a l'onzena edició. La prova, que tornava a la normalitat després de la pandèmia, ha registrat un ple absolut entre corredors i caminants i ha superat els 500 participants, xifra màxima marcada per l'organització.
Pau Nacenta s'ha imposat en els 10 quilòmetres de cursa amb un temps de 36'22", seguit a més d'un minut i mig per Rubén López, amb 37'58". Tercers, han arribat plegats Adrià López i Roger Gómez, amb un temps de 38'40".
En categoria femenina, s'ha imposat Lluïsa Ratera, que ha aturat el cronòmetre en 48'42". Darrere d'ella ha entrat Mar González amb un temps de 48'57". Tercera ha estat Amanda Sanz, amb 49'31".
El circuït mantenia l'estructura de sempre amb un 90% de sòl de terra, rodejant el polígon i creuant la C-55 i l'autopista per passos inferiors. L'alcalde Marc Aloy, que també ha participat a la prova, i el regidor d'Esports, Antoni Massegú, han estat els responsables de lliurar les medalles als guanyadors.
Pau Nacenta i Lluïsa Ratera s'imposen a la Sant Silvestre Manresana
Entre corredors i caminadors s'ha superat la xifra màxima marcada per l'organització
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de desembre de 2022 a les 22:50
Actualitzat el 28 de desembre de 2022 a les 14:41
Et pot interessar
-
Esports
Diego Ocampo agraeix el suport de l'afició una vegada més
-
Esports
El Baxi Manresa supera l'Aris en una bona nit europea (113-99)
-
Esports
Bona part del futur europeu del Baxi Manresa passa per vèncer l'Aris
-
Esports
Un gol en fora de joc al 93 priva el CE Manresa d'una victòria merescuda davant el Cornellà (2-2)
-
Esports
Diego Ocampo: «Els jugadors s'hi estant deixant la pell»
-
Esports
El Baxi Manresa no pot frenar la força del València Bàsquet (103-76)
