Pedro Martínez, tècnic del BAXI Manresa, estava molt satisfet perquè el seu equip havia executat contra l'Estrasburg el pla d'un partit que afrontava sense cap base pur. L'equip manresà ha fet allò que havien parlat a la prèvia tret d'algunes precipitacions normals per les circumstàncies. Martínez ha considerat que el seu equip ha estat "superior". Una bona defensa i el bon percentatge en el llançament de tres (un 45%) gràcies a la passivitat defensiva de l'Estrasburg han estat dos aspectes clau. El partit no ha comportat massa desgast als bagencs.
Amb la classificació per als vuitens de la Basketball Champions League gairebé enllestida, el BAXI Manresa s'ha de concentrar en la lliga Endesa. El proper dissabte, el Morabanc Andorra visitarà el Nou Congost en un partit on Martínez espera que hi sigui Ryan Toolson. L'escorta té un cop al peu que no sembla greu. Després ja hi haurà temps de tornar a pensar en Europa. L'objectiu serà primer lloc assegurar la classificació i després intentar ser un dels dos primers de grup.
Vincent Collet admet la superioritat manresana
Vicent Collet no ha tingut problemes en reconèixer la superioritat del BAXI Manresa. "Desgraciadament, han estat millors", ha reblat. El tècnic francès s'ha lamentat del l'excessiu individualisme dels seus jugadors. En canvi, dels bagencs n'ha destacat el seu bon moment de forma com el que van mostrar a Vitòria i la millora experimentada des del partit de la primera volta.
Deividas Dulkys celebra la victòria, però ja pensa en dissabte
L'aler del BAXI Manresa Deividas Dulkys ha restat importància a la victòria i al lideratge. "Ha sigut un triomf important, però no ens podem encantar a celebrar-lo perquè dissabte tornem a tenir partit", ha dit. El lituà, però, ha valorat molt positivament el partit i ha comentat que tot l'equip ha jugat bé. Tot i això, no s'ha conformat amb la victòria. "Tots tenim marge de millora", ha sentenciat.
Scottie Reynolds, jugador de l'Estrasburg, ha explicat que la derrota ha sigut molt decebedora pel vestuari. L'escorta ha dit que han començat bé el partit, però el BAXI Manresa ha sabut trobar situacions de tir bones amb massa facilitat i, sobretot, massa d'hora.
Pedro Martínez: «Ara toca aparcar la Champions i pensar en l'ACB»
L'entredaor de l'Estrasbuerg, Vincent Collet, admet la superioritat manresana
ARA A PORTADA
-
El «capità» de terra endins: el projecte manresà que ha portat la nàutica professional on ningú l'esperava Pere Fontanals
-
31 dones, 31 històries: el projecte íntim nascut a Manresa que ara es convertirà en llibre Pere Fontanals
-
Setmana de vaga a l'ensenyament: calendari de talls i protestes a la Catalunya Central Pere Fontanals
-
Un bloc sencer en risc a Sant Vicenç: 15 famílies i 30 menors sota l'amenaça d'un fons voltor Pere Fontanals
-
Publicat el
08 de gener de 2020 a
les 23:10
Actualitzat el
08 de gener de 2020 a les
23:14
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa reunirà protagonistes del pas del Pujolet al Congost en el marc del seu 120è aniversari
-
Esports
Cardona acollirà el Campionat de Catalunya de gravel amb una nova edició de la Via Salària
-
Esports
La plaça Bonavista estrena el monument del centenari de la Penya Ciclista Bonavista
-
Esports
Podis per a l'Avinent Manresa al Campionat de Catalunya de marató a Barcelona
-
Esports
L'Avinent Manresa guanya el català sub16 masculí de clubs i el femení puja al podi
-
Esports
El judo del Bages i el Moianès suma 13 medalles a la Copa Catalunya Infantil
