[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=rlheI58dqZM[/youtube]
Pedro Martínez, tècnic del BAXI Manresa, estava satisfet de la victòria del seu equip després de la victòria davant l'Unicaja. I més, després d'una setmana molt complicada en l'aspecte físic. Matt Janning va caure lesionat i serà baixa per quinze dies. Jonatahan Tabu es va perdre algun entrenament. Tot això s'afegia a la coneguda baixa d'Eulis Báez. Guillem Jou i Makay Mason s'han incorporat al grup aquesta setmana però no estan al mateix ritme que els seus companys. Els plans inicials no contemplaven que juguessin tants minuts. Però les circumstàncies hi han obligat. "De la necessitat n'hem fet virtut", ha sentenciat Martínez.
Jou i Mason han estat objecte de la majoria de preguntes per part de la premsa. L'entrenador del BAXI Manresa ha explicat que encara no estan al nivell de forma física de la resta de l'equip però s'ha mostrat content que hagin ajudat en aquesta victòria.
El BAXI Manresa ha acabat el partit amb 23 assistències. Gairebé la meitat, 11, han estat obra de Dani Pérez. Martínez ha considerat element clau passar-se bé la pilota però hi ha afegit altres conceptes com defensar bé, rebotejar i buscar els bons moments de cada jugador.
Guillem Jou ha preferit centrar-se en aspectes col·lectius que no pas personals. Tot i reconèixer que l'Unicaja Màlaga ha sortit amb més energia el BAXI Manresa ha entrat ràpid al partit i això li ha permès arribar al descans amb avantatge. Tornant dels vestidors han aconseguit augmentar-la i això els ha permès arribar bé al final del partit.
Luis Casimiro situa la clau al final del primer quart
Luis Casimiro considera que el primer quart ha marcat el ritme posterior del partit. Ha lamentat els errors que han comès els seus jugadors i gràcies a això el BAXI Manresa ha pogut mantenir el seu avantatge. De cara al futur, vista la mala dinàmica de l'Unicaja Màlaga les darreres setmanes la solució passa per "treballar".
[noticia]95266[/noticia]
Pedro Martínez: «De la necessitat n'hem fet virtut»
Esports
L'entrenador de l'Unicaja, Luis Casimiro, situa la clau al final del primer quart
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans «Josephine», de Beth de Araújo, guanya el premi al millor llargmetratge del Clam 2026 Pere Fontanals
-
-
Política Sant Fruitós de Bages aprova unes ordenances fiscals amb una pujada general del 4,3% Pere Fontanals
-
Successos Manresa alerta d'un fort repunt de la delinqüència juvenil malgrat la baixada dels delictes Pere Fontanals
-
Societat El convent de Santa Clara es converteix en restaurant per reivindicar l'aprofitament alimentari Pere Fontanals
Publicat el
16 de gener de 2021 a
les 20:32
Et pot interessar
-
Esports
El CB Navàs Viscola s'imposa a Igualada (76-79) i manté el ple de victòries
-
Esports
El Kizuna Volei Manresa venç el Sabadell en tres sets i continua com a líder virtual
-
Esports
El Covisa Manresa aconsegueix la seva primera victòria al Pujolet (7-5)
-
Esports
El Kids&Us Manresa supera el Bilbao Basket i encadena tres victòries a la Lliga U22
-
Esports
Manresa acollirà un partit internacional de beisbol sub-14 contra la selecció de l'Aràbia Saudita
-
Esports
El CE Manresa vol aprofitar el bon moment per posar a prova el tercer classificat
