Pedro Martínez destaca el bon ritme i la bona defensa de la primera part

L'entrenador del Joventut, Carles Duran, creu que el partit s'ha decidit per "petits detalls"

Publicat el 09 d’abril de 2022 a les 21:57
Pedro Martínez, entrenador del BAXI Manresa, estava satisfet una vegada més amb el rendiment dels seus jugadors durant el partit contra el Joventut de Badalona. Tot i això, el tècnic ha fet diferències entre la primera i la segona part. Mentre que als dos primers quarts els seus homes han tingut "bon ritme i bona defensa" a la segona part el fer d'arribar ràpidament al bonus ha "travat" el partit. El cansament dels seus jugadors i la irrupció d'Andrés Feliz també han complicat el tram final d'un partit dominat de principi a fi per part manresana. 

Aquest dissabte, el BAXI Manresa ha sumat la sisena victòria seguida al Nou Congost en Lliga Endesa. Pedro Martínez no fa massa cas a aquesta dades i prefereix quedar-se amb les vuit victòries que duu el seu equip sense tenir en compte si són jugant com a local o visitant. 

Yankuba Sima ha jugat tot i que durant la setmana no s'ha trobat massa bé. Fins i tot, Pedro Martínez pensava que el pivot gironí no podria jugar contra el Joventut. Per això, li ha agraït l'esforç que ha fet. Com també ha tingut paraules d'elogi per a Marcis Steinsberg. El jove jugador letó ha tingut minuts gràcies a l'estat físic de diferents companys i ho ha aprofitat per créixer com a jugador.

El BAXI Manresa ha completat una gran setmana. Però no tindrà massa temps per gaudir-ho. Dimarts, partit de la Basketball Champions League a Màlaga que pot portar els manresans a la Final Four de Bilbao. Pedro Martínez creu que aquests no són moments per pensar que "tot és molt maco". Diumenge serà un dia per estar contents però després toca tornar a treballar i veure en quins aspectes ha de millorar l'equip. 

[h3]Carles Duran creu que l'encert ha decidit el partit[/h4]
El tècnic del Joventut de Badalona, Carles Duran, ha començat felicitant el BAXI Manresa per la victòria i el club bagenc per l'ambient que es genera cada partit al Nou Congost. El tècnic badaloní ha considerat que "petits detalls" han decidit el partit i creu que "l'inici ha marcat molt sense que això vulgui dir que haguem estat malament". Alguns d'aquests detalls han estat els triples alliberats que han errat els seus homes contraposant-los amb els que Joe Thomasson ha anotat ben defensat. 

[noticia]102682[/noticia]