Pedro Martínez, tècnic del BAXI Manresa, ha valorat de forma molt diferent el joc del seu equip contra el Gran Canaria a la primera i a la segona part. Mentre que a la primera part, els jugadors manresans han mostrat ansietat a la segona la situació ha millorat. L'entrada de jugadors com Luke Maye i Dani Garcia han donat un major ritme i això ho ha notat de forma positiva tot l'equip. Tot i la victòria final, el tècnic ha demanat tenir un esperit crític i demana als seus jugadors sortir els propers partits amb més intensitat.
Ismael Bako ha estat el protagonista d'una jugada que ha compungit l'afició del Nou Congost. Pedro Martínez ha comentat que el pivot belga està adolorit però compta que tan sols és un cop molt fort i que tot quedarà en un ensurt.
[h3]Porfirio Fisac veu el BAXI Manresa com a just vencedor[/h3]
L'entrenador del Gran Canaria, Porfirio Fisac, ha considerat el BAXI Manresa com a just vencedor. Ha destacat que els bagencs han sabut jugar molt bé els 40 minuts. Sobretot al darrer quart "quan ens han passat per sobre". Fisac, sense que sonés a excusa, ha lamentat les condicions amb què el seu equip ha afrontat aquesta jornada.
Sobre les opcions del BAXI Manresa de ser a la Copa, l'entrenador foraster no s'ha volgut mullar massa però ha destacat el bon joc bagenc de tota la temporada i creu que mereix ocupar la posició que ocupa.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=RVgqNPeGb9g[/youtube]
[noticia]101253[/noticia]
Pedro Martínez destaca la millora de l'equip a la segona part
Esports
Porfirio Fisac veu el BAXI Manresa com a just vencedor
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans El Tap'Antic desborda el Barri Antic de Manresa amb més de 10.000 tapes servides Pere Fontanals
-
Política El ple de Moià aprova l'ampliació de l'escorxador i la instal·lació de la planta de biogàs Pere Fontanals
-
Successos Detenen dos homes a Sallent que portaven eines utilitzades per robar en domicilis Pere Fontanals
-
-
Esports La bagenca Anna Recuenco corona la millor marca mundial de l'any sub16 en llançament de disc Pere Fontanals
Publicat el
16 de gener de 2022 a
les 18:44
Et pot interessar
-
Esports
Nou equips disputaran el 4t Torneig Interclubs de la Festa Major de Manresa
-
Esports
«De moment, hem d'assentar-nos com a grup»
-
Esports
La bagenca Erola Jons embolica La Vuelta i desferma les crítiques del sector pel seu estil amb els ciclistes
-
Esports
El Sector Vermell reclama agilitzar les millores a l'estadi del Congost
-
Esports
Sant Fruitós renova la pista del pavelló amb millores al paviment i la senyalització
-
Esports
El CE Manresa empata amb l'Atlètic Lleida en un exigent test de pretemporada
