Pedro Martínez: «El Benfica ha estat millor»
L'entrenador del Baxi Manresa ha lamentat no haver certificat el primer lloc de grup
ARA A PORTADA
-
El número 1 de la selectivitat del Bages de l'any passat es torna a examinar i encara treu més nota Pere Fontanals
-
-
-
El convent de les Caputxines ja és de Manresa: adéu a quatre segles de vida monàstica Pere Fontanals
-
El fiscal demana 40 anys de presó per l'acusat de matar la seva parella embarassada a Manresa Pere Fontanals
Publicat el
22 de novembre de 2022 a
les 23:34
Actualitzat el
22 de novembre de 2022 a les
23:53
Pedro Martínez, entrenador del Baxi Manresa, ha reconegut el mal partit del seu equip i la superioritat del Benfica durant els quaranta minuts de joc. "No hem fet un bon partit. Hem començat malament. A la segona part hem volgut millorar però hem de reconèixer que el Benfica ha estat millor", ha dit el tècnic.
L'entrenador del Baxi Manresa ha parlat del poc temps de recuperació entre el darrer partit de la Lliga Endesa i el de la Basketball Champions League. Més quan la situació de l'equip és molt precària. El conjunt manresà continua desequilibrat per la manca d'un cinc titular.
Martínez ha lamentat no haver certificat el primer lloc de grup. "Ho tenim complicat", ha dit parlant de cara a les dues jornades que queden per completar la primera fase de la competició europea. Amb la inclusió de Frankie Ferrari i Jordan Caroline els manresans no podran incloure ningú més en aquesta fase. Per tant, Matthias Tass i el nou pivot que arribi hauran d'esperar la següent fase de la BCL.
Sobre Caroline, que aquest dimarts ha debutat, ha preferit no fer-ne cap valoració individual i sha centrat en la situació de tot el conjunt. El nord-americà només porta un entrenament amb el seu nou equip.
[noticia]106528[/noticia]
Escull Manresa com la teva font preferida de Google
L'entrenador del Baxi Manresa ha parlat del poc temps de recuperació entre el darrer partit de la Lliga Endesa i el de la Basketball Champions League. Més quan la situació de l'equip és molt precària. El conjunt manresà continua desequilibrat per la manca d'un cinc titular.
Martínez ha lamentat no haver certificat el primer lloc de grup. "Ho tenim complicat", ha dit parlant de cara a les dues jornades que queden per completar la primera fase de la competició europea. Amb la inclusió de Frankie Ferrari i Jordan Caroline els manresans no podran incloure ningú més en aquesta fase. Per tant, Matthias Tass i el nou pivot que arribi hauran d'esperar la següent fase de la BCL.
Sobre Caroline, que aquest dimarts ha debutat, ha preferit no fer-ne cap valoració individual i sha centrat en la situació de tot el conjunt. El nord-americà només porta un entrenament amb el seu nou equip.
[noticia]106528[/noticia]
Et pot interessar
-
Esports
El CTJ Bages i Moianès suma un or i dos bronzes al Campionat de Catalunya de Kyus
-
Esports
L'Avinent Manresa suma set medalles al Campionat de Catalunya sub18 i sub23
-
Esports
L'Avinent Manresa sub16 es proclama campió de Catalunya de clubs
-
Esports
Gonçalo José Sousa bat el rècord més antic del CAM en els 1.500 metres
-
Esports
Álex Reyes paga la seva clàusula i deixa el Kids&Us Manresa
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
