ARA A PORTADA
Publicat el
17 d’abril de 2022 a
les 23:35
Actualitzat el
17 d’abril de 2022 a les
23:44
Pedro Martínez, entrenador del BAXI Manresa, ha qualificat com a "èpica" la victòria del seu equip davant l'UCAM Múrcia. Tant per jugar contra "un gran equip" com per les baixes que tenia el conjunt manresà. A les quatre baixes ja sabudes (Sylvain Francisco, Juan Pablo Vaulet, Dani Garcia i Guillem Jou) s'hi ha afegit al començar el partit la de Dani Pérez. El base s'ha fet un esquinç al turmell i s'haurà de fer proves per saber l'abast de la lesió. Com tampoc se sap quan podran reaparèixer la resta de lesionats.
[nointext]
Per a Pedro Martínez, la victòria ha estat "impressionant". El tècnic ha explicat que els primers vint minuts han estat d'un alt nivell. Després, els seus jugadors han mantingut el nivell al tercer quart, però han arribat molts cansats als últims deu minuts. També ha afegit que cada temporada guarda al record alguna victòria aconseguida i "segur que aquesta en serà una".
[intext1]
Molts han estat els jugadors que han destacat en el duel contra l'UCAM Múrcia. Tots els pivots han estat molt bé en opinió del seu entrenador. Toni Naspler ha tingut 22 minuts de joc per pal·liar les baixes del BAXI Manresa. "Ens ha ajudat. Ha entrenat poc amb nosaltres i li falten automatismes. Però els està agafant", ha explicat Pedro Martínez.
[h3]Sito Alonso "celebra" sortir del play-off[/h3]
El tècnic l'UCAM Múrcia, Sito Alonso, ha sorprès tothom quan ha considerat una bona notícia sortir del play-off. Creu que ser fora de les posicions de privilegi "ens donarà una nova perspectiva que ens anirà bé per aprendre". Alonso també ha vist manca d'orgull als seus jugadors.
[intext2]
Una de les claus del partit per a l'entrenador visitant ha estat "el mecanisme defensa-atac" del BAXI Manresa que fa que tots els jugadors se sentin importants". Alonso ha comentat sobre les baixes del seu rival, que això fa que "apareguin altres jugadors". També ha afegit que els bagencs són un equip que "si no ho fas bé et castiguen".
[noticia]102793[/noticia]
Escull Manresa com la teva font preferida de Google
[nointext]
Per a Pedro Martínez, la victòria ha estat "impressionant". El tècnic ha explicat que els primers vint minuts han estat d'un alt nivell. Després, els seus jugadors han mantingut el nivell al tercer quart, però han arribat molts cansats als últims deu minuts. També ha afegit que cada temporada guarda al record alguna victòria aconseguida i "segur que aquesta en serà una".
[intext1]
Molts han estat els jugadors que han destacat en el duel contra l'UCAM Múrcia. Tots els pivots han estat molt bé en opinió del seu entrenador. Toni Naspler ha tingut 22 minuts de joc per pal·liar les baixes del BAXI Manresa. "Ens ha ajudat. Ha entrenat poc amb nosaltres i li falten automatismes. Però els està agafant", ha explicat Pedro Martínez.
[h3]Sito Alonso "celebra" sortir del play-off[/h3]
El tècnic l'UCAM Múrcia, Sito Alonso, ha sorprès tothom quan ha considerat una bona notícia sortir del play-off. Creu que ser fora de les posicions de privilegi "ens donarà una nova perspectiva que ens anirà bé per aprendre". Alonso també ha vist manca d'orgull als seus jugadors.
[intext2]
Una de les claus del partit per a l'entrenador visitant ha estat "el mecanisme defensa-atac" del BAXI Manresa que fa que tots els jugadors se sentin importants". Alonso ha comentat sobre les baixes del seu rival, que això fa que "apareguin altres jugadors". També ha afegit que els bagencs són un equip que "si no ho fas bé et castiguen".
[noticia]102793[/noticia]
Et pot interessar
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
-
Esports
Santpedor consolida el seu torneig de cubs de Rubik
-
Esports
El CE Manresa incorpora Santi Guzmán, primer reforç per a la temporada 2026-27
-
Esports
El Covisa Manresa es posarà a prova amb el Barça Atlètic al 47è Trofeu Les Codines
-
Esports
El Kids&Us Manresa amplia el joc exterior amb Lukasz Kolenda
-
Esports
Sant Fruitós homenatja els equips que han aconseguit ascensos i títols aquesta temporada
