Pedro Martínez, entrenador del BAXI Manresa, ha començat felicitant el Lenovo Tenerife com a "just" campió de la Basketball Champions League. El tècnic ha reconegut un sentiment de "frustració" perquè hauria volgut desplegar un millor joc i tenir més opcions de victòria. Per a Pedro Martínez el seu equip ho ha fet bé a la primera part. En canvi, a partir del tercer quart al seu equip li ha faltat energia i tampoc no ha sabut rebatre l'encert del conjunt canari en el tir de tres. "Han estat superiors i han trobat con atacar-nos", ha comentat l'entrenador de l'equip bagenc.
Novament, l'afició del BAXI Manresa ha empès l'equip cap a un títol que no ha arribat. I ha afegit que els valors que aporten aquests seguidors indiquen que aquest projecte ha de seguir amb independència de guanyar o no una competició.
L'entrenador del club manresà ha reiterat que la temporada és històrica també sense el títol. Creu que amb el temps es valorarà més la participació a la BCL 2021-22. Ha afegit, però, que això no traurà que el BAXI Manresa és sots-campió i el que haurien volgut és obtenir el trofeu. A la ment de Pedro Martínez ja hi el duel que jugaran aquest dimecres a Málaga.
Chima Moneke, representant dels jugadors, ha felicitat el rival per la victòria i ha definit el partit com a "dur". El nigerià ha definit l'ambient viscut com un dels més extraordinaris que mai ha viscut.
[h3]Txus Vidorreta acaba xop a la sala de premsa[/h3]
Txus Vidorreta i Marcelinho Huertas han estat ruixats pels seus companys abans de començar la seva roda de premsa. El tècnic bilbaí ha definit l'acte com a "fresh conference" en comptes de "press conference" fent un joc de paraules en anglès. Acompanyat de l'MVP Marcelinho Huertas, ha mostrat la seva alegria en aconseguir la segona BCL del conjunt canari.
[noticia]103200[/noticia]
Pedro Martínez: «Han estat superiors i han trobat con atacar-nos»
Txus Vidorreta acaba xop a la sala de premsa
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament rebutja una moció sobre el Club Patí Manresa que el govern desvincula de l'entitat Pere Fontanals
-
-
-
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM Pere Fontanals
-
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista Pere Fontanals
Publicat el
08 de maig de 2022 a
les 21:07
Et pot interessar
-
Esports
La Grada d'animació es convertirà en associació
-
Esports
El CE Manresa incorpora Santi Guzmán, primer reforç per a la temporada 2026-27
-
Esports
El Covisa Manresa es posarà a prova amb el Barça Atlètic al 47è Trofeu Les Codines
-
Esports
El Kids&Us Manresa amplia el joc exterior amb Lukasz Kolenda
-
Esports
Sant Fruitós homenatja els equips que han aconseguit ascensos i títols aquesta temporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa i Archange Izaw-Bolavie separen els seus camins
