Pedro Martínez: «Hem fet coses bones en defensa i en atac»
El BAXI Manresa es jugarà el seu futur a Europa en els dos propers partits contra Tofas Bursa i Darussafaka
ARA A PORTADA
-
L'esfondrament d'una part de la teulada del Palau Prioral alarma Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
-
El nou microbús del Centre Històric de Manresa fa el primer recorregut abans d'entrar en servei Pere Fontanals
-
La jutgessa arxiva la causa penal per la mort de tres treballadors a la mina de Súria Pere Fontanals
-
Les obres de la plaça Vella d'Artés revelen vestigis arqueològics de més de 2.000 anys Pere Fontanals
Publicat el
11 de març de 2022 a
les 00:27
Actualitzat el
11 de març de 2022 a les
00:35
El tècnic del BAXI Manresa, Pedro Martínez, s'ha mostrat una vegada molt més molt satisfet per una nova victòria del seu equip. "Hem jugat molt bé i hem tingut molts jugadors implicats. Hem fet coses bones en defensa i en atac", ha explicat l'entrenador del conjunt manresà. Respecte les diferències que hi ha hagut entre el primer i el segon quart ha estat bàsicament que als segons deu minuts els jugadors italians no han estat tan encertats.
El BAXI Manresa es jugarà el seu futur a Europa en els dos propers partits contra Tofas Bursa i Darussafaka. L'objectiu, però, no ha canviat i la idea és seguir fent les coses bé i millorar cada dia. El proper duel dels bagencs serà contra el Darussafaka. Hi ha hagut un canvi de pavelló que no ha fet gràcia a Pedro Martínez. El recinte on es jugarà el partit és més petit perquè la pressió sigui més gran.
Aquesta nit, el Nou Congost ha presentat un bon aspecte malgrat ser en dia entre setmana i jugar-se a una hora no massa bona. "Això és molt positiu per al club i l'equip", ha dit Pedro Martínez.
Joe Thomasson, que s'ha presentat amb el seu fill petit en braços, ha destacat el nivell de confiança que té el seu equip en aquest moment de la temporada. "Tothom està en un gran nivell en aquest moment i estic molt content", ha declarat el nord-americà. L'escorta ja pensa en els propers partits, tant València com Darussafaka que considera "crucials".
[noticia]102159[/noticia]
Escull Manresa com la teva font preferida de Google
El BAXI Manresa es jugarà el seu futur a Europa en els dos propers partits contra Tofas Bursa i Darussafaka. L'objectiu, però, no ha canviat i la idea és seguir fent les coses bé i millorar cada dia. El proper duel dels bagencs serà contra el Darussafaka. Hi ha hagut un canvi de pavelló que no ha fet gràcia a Pedro Martínez. El recinte on es jugarà el partit és més petit perquè la pressió sigui més gran.
Aquesta nit, el Nou Congost ha presentat un bon aspecte malgrat ser en dia entre setmana i jugar-se a una hora no massa bona. "Això és molt positiu per al club i l'equip", ha dit Pedro Martínez.
Joe Thomasson, que s'ha presentat amb el seu fill petit en braços, ha destacat el nivell de confiança que té el seu equip en aquest moment de la temporada. "Tothom està en un gran nivell en aquest moment i estic molt content", ha declarat el nord-americà. L'escorta ja pensa en els propers partits, tant València com Darussafaka que considera "crucials".
[noticia]102159[/noticia]
Et pot interessar
-
Esports
Max Gaspà abandona el Kids&Us Manresa
-
Esports
El Kids&Us Manresa incorpora Pablo Tamba
-
Esports
Carlos Portero renova amb el CE Manresa fins al 2027
-
Esports
Un centenar llarg de ciclistes participen en la 10a Cursa Vila de Súria
-
Esports
Eli Brooks no seguirà al Kids&Us Manresa
-
Esports
El CE Manresa assegura la continuïtat de Roger Munells fins al 2027
