Pedro Martínez mostra orgull però ja pensa en el proper partit
L'entrenador del Real Madrid, Pablo Laso, reconeix el domini del BAXI Manresa
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de març de 2022 a
les 15:25
Actualitzat el
20 de març de 2022 a les
15:33
Pedro Martínez estava molt orgullós de la victòria obtinguda pels seus jugadors al Wizink Centre. El triomf davant el Real Madrid no entrava massa en els càlculs de l'entrenador del BAXI Manresa i menys amb la important baixa d'Ismael Bako. La situació era encara més complicada amb la mala entrada del conjunt bagenc al partit. La situació ha canviat després i "la segona part ha estat excel·lent". Una de les claus del partit ha estat "el rebot en defensa. Al darrera hem estat sòlids", ha declarat Pedro Martínez.
[nointext][intext1]
Les celebracions no podran durar massa. Al cap del tècnic del BAXI Manresa ja hi ha el partit del proper dimarts contra el Tofas Bursa. El tècnic només n'espera una victòria del seu equip "per set o més punts". Pedro Martínez diu que ja hi està concentrat i que és feina de la resta de components de l'equip fer el mateix.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=siKozZacKwQ[/youtube]
Amb victòries com l'assolida pel BAXI Manresa a Madrid sempre es destaca el màxim anotador com Luke Maye o jugadors habituals en fer bons números com Dani Pérez i Chima Moneke. Avui també han estat bé secundaris com Elias Valtonen i Marcis Steinsberg. Sobre el letó, Pedro Martínez ha dit que se n'alegrava molt que si bé es tracta d'un jugador que participa poc, sempre té bona actitud i mai cap mal gest o mala paraula.
[intext2]
[h3]Pablo Laso reconeix el domini del BAXI Manresa[/h3]
Pablo Laso ha començat la seva intervenció felicitant el BAXI Manresa pel triomf obtingut. El tècnic del Real Madrid creu que a la primera part els bagencs han viscut del rebot ofensiu i la velocitat. A la segona el control ha canviat de mans. "Hem mogut malament la pilota", ha comentat Laso. En opinió del vitorià una altra de les claus ha estat l'aparició de Luke Maye. El nord-americà "ha estat clau per obrir distàncies".
[noticia]102342[/noticia]
Escull Manresa com la teva font preferida de Google
[nointext][intext1]
Les celebracions no podran durar massa. Al cap del tècnic del BAXI Manresa ja hi ha el partit del proper dimarts contra el Tofas Bursa. El tècnic només n'espera una victòria del seu equip "per set o més punts". Pedro Martínez diu que ja hi està concentrat i que és feina de la resta de components de l'equip fer el mateix.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=siKozZacKwQ[/youtube]
Amb victòries com l'assolida pel BAXI Manresa a Madrid sempre es destaca el màxim anotador com Luke Maye o jugadors habituals en fer bons números com Dani Pérez i Chima Moneke. Avui també han estat bé secundaris com Elias Valtonen i Marcis Steinsberg. Sobre el letó, Pedro Martínez ha dit que se n'alegrava molt que si bé es tracta d'un jugador que participa poc, sempre té bona actitud i mai cap mal gest o mala paraula.
[intext2]
[h3]Pablo Laso reconeix el domini del BAXI Manresa[/h3]
Pablo Laso ha començat la seva intervenció felicitant el BAXI Manresa pel triomf obtingut. El tècnic del Real Madrid creu que a la primera part els bagencs han viscut del rebot ofensiu i la velocitat. A la segona el control ha canviat de mans. "Hem mogut malament la pilota", ha comentat Laso. En opinió del vitorià una altra de les claus ha estat l'aparició de Luke Maye. El nord-americà "ha estat clau per obrir distàncies".
[noticia]102342[/noticia]
Et pot interessar
-
Esports
El Cruyff Court Pep Guardiola s'estrena amb un torneig inclusiu d'esport adaptat
-
Esports
El CTJ Bages i Moianès suma un or i dos bronzes al Campionat de Catalunya de Kyus
-
Esports
L'Avinent Manresa suma set medalles al Campionat de Catalunya sub18 i sub23
-
Esports
L'Avinent Manresa sub16 es proclama campió de Catalunya de clubs
-
Esports
Gonçalo José Sousa bat el rècord més antic del CAM en els 1.500 metres
-
Esports
Álex Reyes paga la seva clàusula i deixa el Kids&Us Manresa
