Pedro Martínez: «No estem lluny del que esperava veure»
El tècnic del Baxi Manresa considera que l'equip ha de ha de millorar "moltes coses"
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de setembre de 2022 a
les 00:00
Actualitzat el
30 de setembre de 2022 a les
17:34
Pedro Martínez, tècnic del Baxi Manresa, ha relativitzat la derrota del seu equip contra un equip del nivell del Lenovo Tenerife. Martínez no s'ha sorprès del rendiment del seu equip. "No estem lluny del que esperava veure", ha comentat l'entrenador de l'equip manresà. De les declaracions del tècnic ha quedat clar que el Baxi Manresa ha de millorar "moltes coses".
Aquesta millora no serà ràpida ja que en 48 hores es juga ja la segona jornada a Granada i després els bagencs viatjaran ja cap a Limoges per fer el debut a la Basketball Champions League. Aquest ritme no beneficia la posada a punt d'un conjunt que necessitaria entrenaments i tenir tots els jugadors disponibles.
[intext1]
Sobre el partit, Martínez no es queda amb gran cosa en un matx en què el Baxi Manresa no ha tingut opcions. "Hem començat malament. Després ens hem refet però hem encaixat un parcial lleig. Ho hem intentat però mai no hem rebaixat els onze punts en contra".
El públic del Nou Congost ha marxat molt enfadat amb un arbitratge que ha xiulat 28 faltes als locals i 15 als visitants. Però per a Martínez l'arbitratge no ha influït en un resultat final molt engruixit.
[intext2]
[h3]Txus Vidorreta es mostra molt satisfet amb el seu equip[/h3]
L'altra cara de la moneda ha estat Txus Vidorreta. El preparador del Lenovo Tenerife també ha fet èmfasi amb l'atípica pretemporada del seu equip, amb només dos partits, i ha destacat l'encert inicial dels seus jugadors.
Un altre moment clau ha estat la sortida del tercer quart. També s'ha mostrat satisfet amb l'adaptació dels nous jugadors.
[noticia]105456[/noticia]
Escull Manresa com la teva font preferida de Google
Aquesta millora no serà ràpida ja que en 48 hores es juga ja la segona jornada a Granada i després els bagencs viatjaran ja cap a Limoges per fer el debut a la Basketball Champions League. Aquest ritme no beneficia la posada a punt d'un conjunt que necessitaria entrenaments i tenir tots els jugadors disponibles.
[intext1]
Sobre el partit, Martínez no es queda amb gran cosa en un matx en què el Baxi Manresa no ha tingut opcions. "Hem començat malament. Després ens hem refet però hem encaixat un parcial lleig. Ho hem intentat però mai no hem rebaixat els onze punts en contra".
El públic del Nou Congost ha marxat molt enfadat amb un arbitratge que ha xiulat 28 faltes als locals i 15 als visitants. Però per a Martínez l'arbitratge no ha influït en un resultat final molt engruixit.
[intext2]
[h3]Txus Vidorreta es mostra molt satisfet amb el seu equip[/h3]
L'altra cara de la moneda ha estat Txus Vidorreta. El preparador del Lenovo Tenerife també ha fet èmfasi amb l'atípica pretemporada del seu equip, amb només dos partits, i ha destacat l'encert inicial dels seus jugadors.
Un altre moment clau ha estat la sortida del tercer quart. També s'ha mostrat satisfet amb l'adaptació dels nous jugadors.
[noticia]105456[/noticia]
Et pot interessar
-
Esports
L'Avinent Manresa femení segella la permanència a Divisió d'Honor amb una gran actuació
-
Esports
El Kids&Us Manresa repetirà presència a l'Eurocup
-
Esports
El Kids&Us Manresa oficialitza la marxa de Gustav Knudsen
-
Esports
El Mundialet tornarà al Congost el 20 de juny i s'allargarà fins al 25 de juliol
-
Esports
Matheus Teixeira continuarà al CE Manresa fins al 2027
-
Esports
Max Gaspà abandona el Kids&Us Manresa
