Pedro Martínez: «No hem competit com m'agrada però l'equip ha tingut bona mentalitat»
Al tècnic li hauria agradat començar amb més duresa defensiva, perdre menys pilotes i tenir més amenaça exterior
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de març de 2023 a
les 20:47
Actualitzat el
12 de març de 2023 a les
20:54
Pedro Martínez, tècnic del Baxi Manresa, ha declarat als micròfons de Movistar només acabar el partit contra el Barça, que "em sap greu perdre i no competir com m'agrada però l'equip ha lluitat i ha tingut bona mentalitat. No estic descontent".
Ja a la roda de premsa oficial, ha reiterat la mateixa idea i ha afegit que li hauria agradat començar amb més duresa defensiva, perdre menys pilotes i tenir més amenaça exterior. De la victòria parcial als segons vint minuts no n'ha fet massa cas i ha preferit centrar-se en aspectes en què els seus jugadors han millorat. Un exemple n'és la defensa, ja que malgrat que algunes accions han acabat amb cistelles del Barça, han arribat molt al límit.
El Baxi Manresa afronta una setmana molt complicada amb duels contra el Telekom Bonn i Coosur Betis. Martínez es centra només amb el primer partit. I de cara al tram final de temporada es mostra esperançat en què el seu equip pugui aconseguir les victòries necessàries. "Estem a temps d'aconseguir-ho, tot i que serà molt difícil", ha expressat.
[noticia]108368[/noticia]
Escull Manresa com la teva font preferida de Google
Ja a la roda de premsa oficial, ha reiterat la mateixa idea i ha afegit que li hauria agradat començar amb més duresa defensiva, perdre menys pilotes i tenir més amenaça exterior. De la victòria parcial als segons vint minuts no n'ha fet massa cas i ha preferit centrar-se en aspectes en què els seus jugadors han millorat. Un exemple n'és la defensa, ja que malgrat que algunes accions han acabat amb cistelles del Barça, han arribat molt al límit.
El Baxi Manresa afronta una setmana molt complicada amb duels contra el Telekom Bonn i Coosur Betis. Martínez es centra només amb el primer partit. I de cara al tram final de temporada es mostra esperançat en què el seu equip pugui aconseguir les victòries necessàries. "Estem a temps d'aconseguir-ho, tot i que serà molt difícil", ha expressat.
[noticia]108368[/noticia]
Et pot interessar
-
Esports
Santpedor consolida el seu torneig de cubs de Rubik
-
Esports
El CE Manresa incorpora Santi Guzmán, primer reforç per a la temporada 2026-27
-
Esports
El Covisa Manresa es posarà a prova amb el Barça Atlètic al 47è Trofeu Les Codines
-
Esports
El Kids&Us Manresa amplia el joc exterior amb Lukasz Kolenda
-
Esports
Sant Fruitós homenatja els equips que han aconseguit ascensos i títols aquesta temporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa i Archange Izaw-Bolavie separen els seus camins
