El tècnic del BAXI Manresa, Pedro Martínez, ha destacat el bon inici de partit del seu equip contra l'Unicaja de Màlaga, en especial el primer quart. Acte seguit, ha volgut frenar qualsevol tipus d'eufòria i ha recordat que això és un play-off i que el seu equip només guanya per 1-0. I per recalcar aquest fet, ha recordat al tram final de la seva intervenció un play-off de fa cinc en què el seu equip va guanyar també el primer partit i va acabar perdent l'eliminatòria al tercer partit jugant com a local. Va ser la final de l'Eurocup entre el València i l'Unicaja Màlaga.
A la prèvia, l'entrenador del BAXI Manresa havia destacat aspectes com el ritme, el rebot i el balanç defensiu com a aspectes claus. Pedro Martínez ha quedat satisfet amb aquests aspectes del joc. "El primer quart ha estat més que bé", ha comentat el tècnic de l'equip bagenc. La resta de partit també ha satisfet Pedro Martínez, tot i algunes pèrdues de pilota als darrers minuts.
De cara al segon partit, Pedro Martínez és del parer d'analitzar els tres darrers quarts ja que serà molt difícil que es tornin a repetir uns primers deu minuts com els d'aquesta nit.
Chima Moneke ha estat el jugador que ha parlat després del partit. El pivot nigerià també ha destacat el bon inici del partit del seu equip i, òbviament, n'estava molt satisfet. Preguntat per si aconsellava els seguidors agafar ja les entrades i hotel per a la Final Four, Moneke ha respost entre rialles que "sí".
[h3]Ibon Navarro entona el mea culpa[/h3]
L'entrenador l'Unicaja Màlaga, Ibon Navarro, ha assumit en primera persona la derrota del seu equip. "No he fet bé la meva feina", ha remarcat el tècnic. Navarro ha destacat com a claus els primers deu minuts ja que després "no hi ha hagut partit". L'entrenador visitant espera que els seus jugadors aprenguin la lliçó de cara a dimarts en el segon partit de l'eliminatòria.
Alberto Díaz també ha reconegut que el BAXI Manresa els ha superat des del primer moment.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=awISVi7kBXY[/youtube]
[noticia]102611[/noticia]
ARA A PORTADA
Publicat el
05 d’abril de 2022 a
les 21:17
Et pot interessar
-
Esports
L'Avinent Manresa brilla a la Festa de l'Atletisme Català amb diversos guardons
-
Esports
L'Avinent Manresa clou la temporada amb un sopar multitudinari al Mas de la Sala
-
Esports
Pirinaica i Cardona guanyen a Primera Catalana
-
Esports
El Covisa Manresa cedeix davant un Mataró superior en un partit de dues cares
-
Esports
Anna Recuenco bat el rècord del club al disc sub16 en un gran cap de setmana per l'Avinent Manresa
-
Esports
El CB Artés s'imposa amb autoritat a la pista del Sant Nicolau (59-72)
