El tècnic del BAXI Manresa, Pedro Martínez, ha valorat el què ha hagut de treballar el seu equip per derrotar el Darussafaka. L'entrenador ha donat per bo el patiment i ha assegurat que preferia això a haver tingut una nit més tranquil·la ja que això és la clara demostració que guanyar a la Basketball Championes League no és gens fàcil. Considera que la diferència final de 15 punts "està molt bé".
La diferència de rendiment entre la primera i la segona part es deu a les dificultats de mantenir el mateix nivell al llarg dels quaranta minuts de joc. Aquest fet es pot valorar de dues formes. O bé pel desencís que implica no haver estat bé tota l'estona o per l'alegria dels bons minuts jugats. Pedro Martínez ha donat bona part del mèrit al poc encert de molts minuts a la segona part a la gran reacció del Darussafaka.
El tècnic del BAXI Manresa ha mostrat un gran respecte per a tots els rivals del grup J de la Basketball Champions League. Al ser una lligueta curta tots els partits tenen un gran valor. Pedro Martínez preveu "un grup molt igualat".
Per la seva part, Yankuba Sima ha trobat en aspectes com el control i el ritme les claus que expliquen les diferències entre la primera i la segona part. Aquest vespre, el gironí ha estat el màxim anotador del seu equip. Sobre el seu moment personal, Sima explica que "els últims dies no estava massa bé. Jo intento millorar i intento ser decisiu".
[noticia]101660[/noticia]
Pedro Martínez: «Prefereixo haver patit»
Yankuba Sima ha trobat en aspectes com el control i el ritme les claus que expliquen les diferències entre la primera i la segona part
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de febrer de 2022 a les 22:32
Et pot interessar
-
Esports El Baxi Manresa incorpora Grant Golden un nou fitxatge interior
-
Esports El Baxi Manresa s'enfrontarà a Girona i Lleida a la Lliga Catalana
-
Esports L'Urban Sport Fest omple de bàsquet, art i joves la pista del passatge Jover
-
Esports Ernest Merinas fa el salt al primer equip del CE Manresa
-
Esports Mònica Clemente supera les expectatives: 10a en perxa al Campionat d'Europa per equips
-
Esports Badr El Amerani, nou migcampista del CE Manresa per a la temporada 2025-26