Pedro Martínez valora «l'esforç de l'equip» en general i lamenta el mal tercer quart
L'entrenador del Baxi Manresa no ha tingut cap queixa de l'actitud dels seus jugadors
ARA A PORTADA
-
Alcaldes, entitats i empresaris del Bages exigeixen la gratuïtat de la C-16 durant la crisi de Rodalies Redacció
-
-
Manresa tancarà l'Any Amat-Piniella amb una recreació sobre el jazz i la modernitat cultural Redacció
-
La CUP obre a Manresa el debat sobre l'estratègia nacional amb el cicle «Construïm el país» Redacció
-
Publicat el
05 de novembre de 2022 a
les 20:55
Actualitzat el
05 de novembre de 2022 a les
21:00
Pedro Martínez ha lamentat el mal tercer quart del Baxi Manresa "tant en atac com en defensa. Hem rebut massa punts". Aquesta circumstància l'ha aprofitat el Carplus Fuenlabrada per obtenir un avantatge no definitiu però que sí que els ha aplanat el camí cap a la victòria. Del què no ha tingut cap queixa Martínez ha estat de l'actitud del seu equip. També ha valorat de forma positiva "l'esforç" que ha fet Babatunde Olumuyiwa per ajudar els seus companys.
L'aturada de la setmana vinent per les finestres FIBA la vol aprofitar Martínez per entrenar, recuperar jugadors i incorporar-ne de nous. Sobre aquest darrer tema no hi ha cap novetat.
[noticia]106171[/noticia]
L'aturada de la setmana vinent per les finestres FIBA la vol aprofitar Martínez per entrenar, recuperar jugadors i incorporar-ne de nous. Sobre aquest darrer tema no hi ha cap novetat.
[noticia]106171[/noticia]
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa cedeix Mor Diop al CP San Cristóbal fins a final de temporada
-
Esports
Endesa va invertir el 2025 2,3 milions en digitalitzar la xarxa elèctrica de la Catalunya Central
-
Esports
Guillem Lozano puja al podi estatal de judo júnior i dona un bronze a l'Esport7
-
Esports
El Manresa RC guanya amb autoritat a Osona (13-41) i es col·loca segon a Segona Catalana
-
Esports
L'Avinent Manresa brilla a la Festa de l'Atletisme Català amb diversos guardons
-
Esports
L'Avinent Manresa clou la temporada amb un sopar multitudinari al Mas de la Sala
