Óscar Pereiro va guanyar el Tour de 2006. Foto: web
El guanyador del Tour de França 2006, Óscar Pereiro, i Dani Cegarra, doble campió del món de Bike Trial, entre altres personalitats del món del ciclisme i de l'esport en general seran aquest proper dissabte 11 de desembre a la inauguració de The Cyclery, una gran superfície dedicada al món de la bicicleta que obrirà a Sant Fruitós de Bages. La inauguració tindrà lloc entre les 6 de la tarda i les 9 de la nit.
The Cyclery, la nova Specialized Concept Store més gran de Catalunya, obrirà les seves portes al públic el proper 12 de desembre al Polígon Sant Isidre, Ctra. de Berga, 139, de Sant Fruitós de Bages. La nova botiga compta amb un local de 900 m2, amb més de 600 m2 dedicats a l'exposició de tota la gamma de bicicletes Specialized: muntanya, descens, carretera, bmx, urbana, entre d'altres, així com també de tota la gamma d'accessoris Specialized. La botiga també té un apartat dedicat a la reparació.
Pereiro serà a la inauguració d'una botiga de bicicletes a Sant Fruitós
El campió del Tour 2006 i Dani Cegarra, doble campió del món de Bike Trial, seran a Sant Fruitós el proper 11 de desembre
Ara a portada
Publicat el 06 de desembre de 2010 a les 14:54
Et pot interessar
-
Esports El Covisa Manresa rep l'històric Playas de Castellón, amb l'obligació de guanyar
-
Esports El CB Navàs, davant el partit més decisiu de la temporada
-
Esports Manresa acollirà dissabte la primera jornada de la Lliga Espanyola d'Atletisme masculina
-
Esports Cameron Hunt és l'MVP de la vint-i-vuitena jornada de l'ACB