Christian Curopos,Guillem Perez i Carme Robles. Foto: Jordi Guiral
El marxador de l'Avinent Manresa Guillem Pérez va aconseguir ahir la mínima estatal per poder prendre part en el Campionat d'Espanya de marxa en ruta. Va marcar uns brillants 1h49'45" en la prova dels 20 quilòmetres marxa que es va disputar ahir a Benicàssim, en el transcurs del Campionat Autonòmic de marxa de la Comunitat Valenciana.
Tanmateix el juvenil Cristian Curopos va millorar en mes de 3 minuts el seu propi registre personal, aturant el cronòmetre en 53'30" en els 10 quilòmetres marxa, quedant-se nomes a 30 segons de la mínima estatal.
La marxadora Carme Robles va haver d'abandonar en els 20 quilòmetres marxa, quan en portava ja fets 12, per problemes físics degut a un procés febril que va patir durant tota la setmana, preferint no esgotar-se en excés per tal de poder afrontar els propers compromisos amb garanties.
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de gener de 2011 a les 16:51
Et pot interessar
-
Esports L'Urban Sport Fest omple de bàsquet, art i joves la pista del passatge Jover
-
Esports Andreu Merinas fa el salt al primer equip del CE Manresa
-
Esports Badr El Amerani, nou migcampista del CE Manresa per a la temporada 2025-26
-
Esports El manresà Guillem Bardina, peça clau en el títol català al Campionat Autonòmic de rugbi a VII
-
Esports Biel Colominas és el nou director esportiu del Baxi Manresa
-
Esports El CE Manresa incorpora el lateral Nicolás Olmedo