III Cursa de Muntanya Barraques de Vinya s'ha disputat aquest diumenge Foto: Joan Torrens
La III Cursa de Muntanya Barraques de Vinya i la VII Caminada de Viladordis s'han disputat diumenge amb un gran èxit de participació. Gairebé 400 participants, entre atletes i caminaires, han fruït d'una matinal esportiva complerta.
La cursa de muntanya s'ha disputat sobre un circuit de 23.600 metres amb un desnivell positiu de 800 metres on ha destacat el corredor manresà Joan Farré (Koala's Team) que no ha pogut aguantar el canvi de ritme final d'Òscar Carrasco (AE Matxacuca de Girona), guanyador de la prova. El temps de Carrasco ha estat de 1h 46m i 42s i ha avantatjat a Farré en 2 minuts i en gairebé 6 al tercer classificat, Jordi Evangelio.
En noies la victòria ha estat per a Amàlia Molia (PB Santpedor), amb un temps de 2h 19m 13s seguida de Júlia Pau i Paola Cavasin.
En aquesta edició als guanyadors en les dues categories els ha estat imposada per primera vegada la Barretina d'honor de Viladordis, el guardó amb què es distingirà els campions de cada edició. La cursa s'ha disputat sense cap incidència remarcable al llarg d'un circuit de corriols molt atractiu, que permetia conèixer un ampli i singular conjunt de construccions de barraques de vinya i tines, moltes d'elles reconstruïdes i recuperades recentment.
Els atletes també han valorat molt positivament la varietat de terrenys per on s'han traçat els itineraris que han permès a la majoria descobrir paratges molt singulars de les valls del Montcau que fins ara els eren desconeguts.
En aquesta edició els corredors també han assenyalat que la cursa segueix una tendència molt positiva i que aviat serà una de les proves de referència de la comarca.
Classificació cursa
Podi de Joan Farré a la III Cursa de Muntanya Barraques de Vinya
Prop de 400 persones han participat entre la cursa i la VII Caminada de Viladordis que es celebrava paral·lelament
ARA A PORTADA
Publicat el 17 d’octubre de 2010 a les 20:31
Et pot interessar
-
Esports Bronze i rècord per a Marina Guerrero al Campionat d'Espanya absolut
-
Esports Mònica Clemente torna a ser campiona d'Espanya set anys després
-
Esports El Baxi Manresa afegeix una altra peça al joc interior amb Louis Olinde
-
Esports El manresà Aleix Garcia Vilaseca, campió d'Espanya júnior de duatló
-
Esports Súria comença l'agost la renovació de la gespa del Camp Municipal de Futbol
-
Esports La Lliga ACB començarà el cap de setmana del 4 i 5 d'octubre