El sorteig de la Copa celebrat aquest dilluns a la seu de la Reial Federació Espanyola de Futbol no ha estat generós amb el CE Manresa si del que es tractava era de portar al Congost un equip potent de Primera Divisió. Cal recordar que excepte el Reial Madrid, el Barça, el Betis i el València, que jugaran la Supercopa a Aràbia, la resta d'equips professionals de l'Estat es trobaven en el bombo. Finalment, el CE Manresa rebrà el Pontevedra FC de la Primera RFEF, que, a més, es troba en posició de descens del grup 1, amb una sola victòria després de 9 jornades.
La plantilla del CE Manresa ha seguit per la televisió amb impaciència i il·lusió el sorteig de la primera eliminatòria de Copa des del Frankfurt Cal Xavi, a les Bases, un dels patrocinadors del club. Davant la possibilitat que toqués un Atlètic de Madrid, un Athlètic de Bilbao, un RCD Espanyol o una Reial Societat, entre molts d'altres, l'emparellament amb el Pontevedra s'ha viscut, en un primer moment, com un premi menor de la Grossa de Nadal. Fa il·lusió, però hauria pogut ser molt millor.
L'altra lectura possible, però, és que el Pontevedra FC és, dins de la dificultat, un dels rivals més assequibles entre tots els que podien haver tocat als homes de Ferran Costa. Es troba en una categoria superior al CE Manresa, la Primera RFEF, però és tercer per la cua en la classificació del seu grup, amb una sola victòria i quatre empats en nou jornades disputades, amb només 6 gols a favor, 3 dels quals en un sol partit, i 10 en contra.
L'eliminatòria, que es disputarà a jornada única, es jugarà el 12 o el 13 de novembre a l'estadi del Congost.
[noticia]105911[/noticia]
«Premi menor» per al CE Manresa a la Copa: el Pontevedra de Primera RFEF
Esports
Els blanc-i-vermells rebran al Congost l'equip gallec, que es troba a la part baixa del seu grup, el 12 o 13 de novembre
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Tocats de Lletra celebra vint anys amb 51 propostes poètiques en 38 espais de Manresa Pere Fontanals
-
Política Junts reclama una auditoria externa i independent de la despesa social de Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
24 d’octubre de 2022 a
les 14:19
Et pot interessar
-
Esports
El CN Manresa cau per la mínima davant l'Alcorcón amb dos gols en l'últim minut (11-12)
-
Esports
El CE Manresa domina però no passa de l'empat sense gols davant l'Osasuna B (0-0)
-
Esports
El Covisa Manresa guanya a Cocentania i es col·loca a la part alta de Segona B (5-7)
-
Esports
El Pavelló de 1989 i el de 2027: així es diran els dos pavellons esportius de Sant Fruitós
-
Esports
Manresa canviarà el bàsquet per la gimnàstica rítmica amb 200 esportistes al Nou Congost
-
Esports
Covisa Manresa i Ye Faky, amb un balanç idèntic, es mesuraran dissabte a Cocentaina
