El sorteig de la Copa celebrat aquest dilluns a la seu de la Reial Federació Espanyola de Futbol no ha estat generós amb el CE Manresa si del que es tractava era de portar al Congost un equip potent de Primera Divisió. Cal recordar que excepte el Reial Madrid, el Barça, el Betis i el València, que jugaran la Supercopa a Aràbia, la resta d'equips professionals de l'Estat es trobaven en el bombo. Finalment, el CE Manresa rebrà el Pontevedra FC de la Primera RFEF, que, a més, es troba en posició de descens del grup 1, amb una sola victòria després de 9 jornades.
La plantilla del CE Manresa ha seguit per la televisió amb impaciència i il·lusió el sorteig de la primera eliminatòria de Copa des del Frankfurt Cal Xavi, a les Bases, un dels patrocinadors del club. Davant la possibilitat que toqués un Atlètic de Madrid, un Athlètic de Bilbao, un RCD Espanyol o una Reial Societat, entre molts d'altres, l'emparellament amb el Pontevedra s'ha viscut, en un primer moment, com un premi menor de la Grossa de Nadal. Fa il·lusió, però hauria pogut ser molt millor.
L'altra lectura possible, però, és que el Pontevedra FC és, dins de la dificultat, un dels rivals més assequibles entre tots els que podien haver tocat als homes de Ferran Costa. Es troba en una categoria superior al CE Manresa, la Primera RFEF, però és tercer per la cua en la classificació del seu grup, amb una sola victòria i quatre empats en nou jornades disputades, amb només 6 gols a favor, 3 dels quals en un sol partit, i 10 en contra.
L'eliminatòria, que es disputarà a jornada única, es jugarà el 12 o el 13 de novembre a l'estadi del Congost.
[noticia]105911[/noticia]
«Premi menor» per al CE Manresa a la Copa: el Pontevedra de Primera RFEF
Esports
Els blanc-i-vermells rebran al Congost l'equip gallec, que es troba a la part baixa del seu grup, el 12 o 13 de novembre
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa alerta d'un fort repunt de la delinqüència juvenil malgrat la baixada dels delictes Pere Fontanals
-
Societat El convent de Santa Clara es converteix en restaurant per reivindicar l'aprofitament alimentari Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans «Sàpiens» presentarà a la Fàbrica Nova un reportatge sobre la vaga de 1946 Pere Fontanals
-
-
Publicat el
24 d’octubre de 2022 a
les 14:19
Et pot interessar
-
Esports
Manresa acollirà un partit internacional de beisbol sub-14 contra la selecció de l'Aràbia Saudita
-
Esports
El CE Manresa vol aprofitar el bon moment per posar a prova el tercer classificat
-
Esports
El Covisa Manresa busca la primera victòria a casa contra el CCR Castelldefels
-
Esports
El Trofeu Fèlix Serra Santamans deixa rècords estatals i catalans a Manresa
-
Esports
Alonso Tribaldos es proclama subcampió d'Espanya de motocròs en MX65
-
Esports
Josep Maria Herms promet reforços per al Kids&Us Manresa
