Després de la victòria per 31 punts davant del TAU Castelló, els jugadors de l'ICL Manresa estaven contents i satisfets amb el partit. Javi Mugica ha estat el primer en valorar el partit i ha estat crític amb el primer quart de l'equip, però ha reconegut que a partir del segon quart el Manresa ha pogut solucionar amb solvència les dificultats que proposaven els valencians. De fet, ha explicat que els primers deu minuts han servit "per veure trobar la manera de jugar per endur-se la victòria". La clau pel jugador de Lleó ha sigut mantenir el bon nivell tot el partit.
Per la seva banda, Ashley Hamilton ha posat molt èmfasi en la defensa com a mitjà per arribar a la victòria. "Una bona defensa ens permet contraatacar i jugar el joc que volem imposar, tenim jugadors molt ràpids" ha argumentat l'anglès. Profunditzant en la seva argumentació, Hamilton ha volgut recalcar que recuperar pilotes no els ha donat més o menys confiança en atac, sinó que ha permès l'equip tenir ocasions de tir d'alt percentatge d'encert, com ara les safates i les esmaixades. Aquest dimecres, el repertori d'aquests tirs l'han mostrat tant ell com Allen durant el segon i el tercer quart.
Per part del TAU Castelló, el terrassenc Edu Gatell ha posat la clau del partit en l'inici de la segona part on "els jugadors del Manresa han sortit amb un ritme molt diferent a la primera i ens han tret del partit amb la pressió que han fet".
							
																					
																Pressionar i muntar contraatacs ràpids han estat la clau del partit pels jugadors de l'ICL Manresa
ARA A PORTADA
- 
													El conflicte entre la Festa Major Alternativa de Manresa i Can Jorba arriba al Parlament Pere Fontanals
															 - 
													Mor als 81 anys Francesc Iglesias, exalcalde de Sant Joan de Vilatorrada i expresident del Consell Comarcal del Bages Pere Fontanals
															 - 
													Docents del Bages exigeixen a Educació mesures urgents per evitar desnonaments d'alumnes Pere Fontanals
															 - 
													El festival Creafest portarà a Manresa la nova generació de creadors de contingut en català Pere Fontanals
															 - 
													Manresa s'uneix al Festival de Vida al Final de la Vida amb actes per celebrar i reflexionar Pere Fontanals
															 
Publicat el 12 d’octubre de 2017 a les 08:21
																			
								Et pot interessar
- 
												
												Esports
												L'Ajuntament de Castellbell amplia el conveni de col·laboració anual amb el Club Esportiu Castellbell
											 - 
												
												Esports
												El Vinya Cross arribarà als deu anys amb 100.000 euros recaptats per a projectes socials
											 - 
												
												Esports
												Quatre judokes del CTJ del Bages i Moianès es classifiquen per al Campionat d'Espanya
											 - 
												
												Esports
												L'Avinent Manresa brilla al català de cros per a clubs amb el títol sub23 i diversos podis
											 - 
												
												Esports
												El doble derby bagenc de Primera Catalana es resol amb un empat i un triomf de la Pirinaica
											 - 
												
												Esports
												El CE Manresa guanya al Can Vidalet amb un doblet d'Aleix Díaz (1-2)
											 
