Prop de 200 karatekes van participar diumenge a la primera edició de la Copa Esport7 Karate JKA, una competició organitzada per Esport7 i que va tenir lloc al Complex Esportiu Vell Congost de Manresa.
Al torneig, en el qual van participar clubs de tot Catalunya, es va poder veure un karate d'alt nivell, però obert a totes les edats i graus.
Del gimnàs Esport7, van prendre-hi part més de 60 esportistes, que són entrenats pel mestre Jordi Gonzálvez. En realitat, però, tota la família de Karate Esport7 va participar-hi, col·laborant en l'organització de l'esdeveniment.
Prop de 200 esportistes participen a la Copa Esport7 Karate JKA, al Congost
Esports
Al torneig hi van van participar clubs de tot Catalunya
ARA A PORTADA
-
-
Economia El personal administratiu amb atenció al públic lidera la demanda laboral al Bages Redacció
-
Cultura i Mitjans De les cendres de les Brucardes a un cant d'esperança: Juriol estrena la versió acústica de «Cendra» Redacció
-
Societat Desnonen una família amb tres fills a Manresa sense alternativa habitacional al Bages Pere Fontanals
Publicat el
08 de maig de 2023 a
les 22:12
Actualitzat el
08 de maig de 2023 a les
22:18
Et pot interessar
-
Esports
La Transenyera de Castellbell i el Vilar obre inscripcions
-
Esports
El Torneig d'Escacs Joaquim Català de Súria bat rècord de participació amb 77 jugadors
-
Esports
La Tercera FEB ja té calendari: la lliga arrencarà amb el derbi entre l'Artés i el Navàs
-
Esports
El CE Manresa reforça la defensa amb el jove Marc Castro, procedent del juvenil del Real Betis
-
Esports
El Kids&Us Manresa anuncia el fitxatge de Colby Jones
-
Esports
El CE Manresa passa les revisions mèdiques abans d'afrontar el repte de la Segona Federació
