Quatre nedadors de clubs del Bages van participar diumenge en la XXX edició de la Travessa a la Platja de la Pineda de Salou. Fins a 126 nedadors i nedadores de categoria infantil van nedar els 1.000 metres del seu recorregut, mentre que la travessa llarga, de 2.000 metres, el número va pujar fins a 259 classificats. Tot un èxit que significava un rècord de participació de la prova.
En la línea de sortida de la travessa llarga hi van estar, Gaspar Ventura, del CN Minorisa, i Àlex Martínez, Antoni Rodríguez i Aleix Rodríguez del CN Castellet.
Després d'una sortida multitudinària on s'havien de córrer amb l'aigua pels genolls un centenar de metres i després de nedar els primers metres un sobre l'altre, els nedadors van arribar a mar oberta, una mar amb onatge important que feia més dura la prova. Llavors la pila de nedadors es va anar estirant segons el nivell de cadascú per arribar a una altra cursa a peu d'un centenar de metres més fins arribar a la zona de xips que marcaven la marca.
El primer dels bagencs va ser Gaspar Ventura, que amb 62 anys competia amb els nascuts el 74 i abans, es a dir amb nedadors de 43 anys. Va ser quart de la categoria amb un temps de 32'53". En la mateixa categoria Antoni Rodríguez va quedar trenta-cinquè amb 46'50". Els altres nedadors bagencs entraven en la classificació cadet, on Àlex Martínez va ser setè, amb 33'06", mentre que Aleix Rodríguez feia onzè amb 49'37".
Quatre bagencs van participar a la Travessa a la Platja de la Pineda de Salou
Esports
La millor classificació la va obtenir Gaspar Ventura, que va quedar quart en la categoria de més de 43 anys
ARA A PORTADA
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
-
Societat Territori destina 1,6 milions a estabilitzar talussos a les carreteres d'accés a Montserrat Pere Fontanals
-
Successos Tallen el carrer Vilanova de Manresa mentre es valora el risc d'esfondrament d'un edifici Pere Fontanals
-
-
Política Dreta i extrema dreta situen Sor Lucía Caram al centre de la diana electoral a Manresa Pere Fontanals
Publicat el
24 de juliol de 2017 a
les 20:14
Actualitzat el
24 de juliol de 2017 a les
20:17
Et pot interessar
-
Esports
El Covisa Manresa cau a l'últim sospir davant l'Sporting La Nucía en l'estrena de lliga
-
Esports
La Pirinaica arrenca la Primera Catalana amb una contundent victòria a Alpicat (0-3)
-
Esports
El Manresa CBF jugarà la final de la Lliga Catalana de LF2 després de superar el Segle XXI
-
Esports
El CE Manresa buscarà a Navarra la tercera victòria consecutiva
-
Esports
El Covisa Manresa obre la lliga davant l'Sporting La Nucía en una Segona B marcada per la igualtat
-
Esports
Diego Ocampo posa el focus en transmetre les seves idees a deu dies de començar l'ACB
