Un cop finalitzada la temporada de travessies d'estiu que organitza la Federació Catalana de Natació, la nedadora manresana del CN Terrassa Queralt Velasco ha finalitzat en la tercera posició absoluta, posició que ja va fer la temporada passada, tenint en compte que tant sols té 15 anys i pertany a la categoria infantil.
Enguany Queralt Velasco ha simultanejat el Circuit Català de Travessies, la Copa d'Espanya d'Aigües Obertes, en la qual el darrer cap de setmana de setembre es va proclamar subcampiona infantil, i la Copa Marnaton, on es va imposar a Barcelona i Begur i a Cadaqués finalitzava tercera per darrere de Jessica Vall i Lidón Muñoz.
ARA A PORTADA
-
Política Manresa modifica el POUM per fer possible la construcció del nou pavelló del Congost Redacció
-
-
Política El govern de Manresa acusa Junts de «faltar a la veritat» sobre el nou pavelló del Congost Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Luz Casal inaugura el Festival Camins, que arrenca amb un 75% de les entrades venudes Redacció
-
Cultura i Mitjans Voilà a la Lluvià renuncia a organitzar l'edició d'aquest estiu per retards administratius Pere Fontanals
Publicat el
08 d’octubre de 2018 a
les 22:43
Actualitzat el
08 d’octubre de 2018 a les
22:46
Et pot interessar
-
Esports
El CN Manresa debutarà contra la UE Horta a la Copa Catalunya de waterpolo
-
Esports
El Kids&Us Manresa coneix el calendari de l'Eurocup
-
Esports
El CB Castellet inicia una nova etapa a Copa Catalunya amb Marc Font a la banqueta
-
Esports
La divuitena edició del Campus Rafa Martínez clou amb la presència de prop de 350 participants
-
Esports
Junts Manresa portarà al ple una moció per recuperar el camp de futbol de Sant Pau
-
Esports
Óscar Gómez reforça l'atac del CE Manresa per al seu retorn a la Segona RFEF
