El gimnasta de l'Egiba, Robert Vilarasau, competirà aquest dijous al Mundial absolut de Trampolí que se celebra a Birmingham, després de més d'un any apartat de la competició per una lesió persistent al genoll.
Gimnasta amb unes dificultats úniques al món, ha arribat a enllaçar tres series amb quàdruple mortal. Malgrat la lesió, Vilarasau no ha tirat la tovallola, i tot i que no ha pogut preparar aquest Mundial amb l'exigència d'entrenament que ell voldria, retorna a la competició al més alt nivell,
Intentarà una classificació per a la final, que li donaria el passi per als Jocs Olímpics de París 2024. Fins ara, mai cap saltador del país no ho ha aconseguit.
Robert Vilarasau competirà al Mundial absolut de Trampolí després de més d'un any lesionat
Retorna a la competició al més alt nivell per intentar la classificació per als Jocs Olímpics de París 2024
ARA A PORTADA
-
Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals
-
Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals
-
El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals
-
-
Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals
Publicat el 08 de novembre de 2023 a les 23:01
Actualitzat el 08 de novembre de 2023 a les 23:09
Et pot interessar
-
Esports
Sant Fruitós de Bages dona el tret de sortida al cicle de marxa nòrdica amb 160 participants
-
Esports
Santpedor estrena un nou espai de joc a la zona de la Serreta
-
Esports
Diego Ocampo: «La continuïtat és la clau per competir»
-
Esports
El Baxi Manresa no té cap opció davant el Bahcesehir (67-81)
-
Esports
El CF Cardona passa ronda a la Copa Catalunya i en deixa fora el CE Manresa (2-0)
-
Esports
El CN Manresa baixa a Tercera Divisió de la Copa Catalana de Clubs
