Mercè Rosich torna a posar-se al capdavant del Club Atlètic Manresa (CAM). Tal com ja va avançar aquest diari, l'actual regidora de Cohesió Social i d'Ensenyament de l'Ajuntament de Manresa va revalidar, aquest dilluns al vespre, el càrrec de presidenta de l'entitat; un càrrec que havia ostentat durant disset anys (del 2010 al 2017), i que va abandonar per presentar-se com a candidata a presidir la Federació Catalana d'Atletisme. Durant la seva absència, qui va agafar les regnes del club manresà va ser Josep Maria Gil.
L'elecció de Rosich com a presidenta del CAM va tenir lloc en el marc d'una assemblea extraordinària, en la qual va exposar que en els propers sis anys (període en el qual ostentarà el càrrec) la voluntat és "seguir mantenint l'excel·lent dinàmica esportiva, social i econòmica de l'entitat", i, al mateix temps, "expandir-nos per poder oferir els coneixements tècnics necessaris a totes aquelles persones que vulguin endinsar-se en el món de l'atletisme".
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de gener de 2019 a
les 11:00
Actualitzat el
22 de gener de 2019 a les
11:04
Et pot interessar
-
Esports
Santpedor consolida el seu torneig de cubs de Rubik
-
Esports
El CE Manresa incorpora Santi Guzmán, primer reforç per a la temporada 2026-27
-
Esports
El Covisa Manresa es posarà a prova amb el Barça Atlètic al 47è Trofeu Les Codines
-
Esports
El Kids&Us Manresa amplia el joc exterior amb Lukasz Kolenda
-
Esports
Sant Fruitós homenatja els equips que han aconseguit ascensos i títols aquesta temporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa i Archange Izaw-Bolavie separen els seus camins
